Pofabryczny klimat i galeria sztuki: tak wygląda oddział PKO BP w łódzkiej Bramie Miasta



PropertyDesign.pl - 21-04-2021 15:58


Loftowy klimat nawiązujący do atmosfery Łodzi Fabrycznej, nowoczesne technologie oraz strefa chilloutu zintegrowana z galerią sztuki - tak wygląda... nowy oddział PKO BP w Łodzi, którego wnętrza zaprojektowali Trzop Architekci.

PKO Bank Polski inwestuje w nowe formy oddziałów – koncepty, które spełniają wszystkie potrzeby klientów w jednym miejscu: doradztwo, sprzedaż, edukację i wsparcie w korzystaniu z kanałów zdalnych. Przykładem jest otwarty niespełna dwa miesiące temu 19 Oddział w Łodzi, którego projekt wnętrz stworzony został przez pracownię Trzop Architekci.

Przeczytaj także >> Ten projekt rozpocznie rekonstrukcję kwartału miejskiego w Łodzi

– Oddział 19 w Łodzi, który otworzyliśmy 25 lutego w kompleksie „Brama Miasta”, prezentuje zupełnie nowe podejście do bankowości detalicznej. W oddziale koncentrujemy się nie tylko na standardowej obsłudze bankowej, ale przede wszystkim na edukacji klientów w zakresie kanałów zdalnych. Cała przestrzeń posiada charakter uniwersalny: jest w niej miejsce na spotkania klientów z doradcami, nowoczesne urządzenia samoobsługowe i ekrany oraz kameralne pokoje spotkań biznesowych. Stawiamy na technologie, które wspierają cyfryzację procesów oddziałowych i edukację klientów.  Nawiązując do bogatej historii awangardy w łódzkiej sztuce połączyliśmy strefę obsługi i strefę spotkań z małą galerią, w której przy współpracy z Akademią Sztuk Pięknych młodzi artyści będą mogli prezentować swoje prace – mówi Bartłomiej Wypchło, Dyrektor Departamentu Sieci i Wsparcia Sprzedaży PKO Banku Polskiego.

Kluczową cześć placówki stanowi strefa samoobsługowo-edukacyjna z nowoczesnymi urządzeniami, dzięki którym klient samodzielnie bądź z pomocą doradcy zaloguje się do swojego rachunku na stanowisku internetowym i sprawdzi jego działanie. Przewidziano także miejsca dla oczekujących, kącik dla dzieci oraz antresolę na spotkania biznesowe i transmisję eventów.

PKO Bank Polski od lat wspiera młodych artystów w promocji ich dzieł sztuki, dlatego projektując ten oddział pomyślano o wydzieleniu przestrzeni wystawienniczej, połączonej ze strefą chilloutu. Wnętrza zostały utrzymane w loftowym klimacie, co jest bezpośrednim nawiązaniem do Łodzi Fabrycznej, w której znajduje się lokal. 

Oddział w Łodzi to druga placówka stworzona w ramach projektu PKO Koncept. Od czerwca 2020 roku na warszawskim Ursynowie funkcjonuje oddział 34- nowoczesne, multibiznesowe centrum obsługi klienta. Kluczowe w warszawskim oddziale są rozwiązania ekologiczne – wyposażenie przestrzeni w dużej części pochodzi z recyklingu, a do polityki paperless przekonali się wszyscy klienci placówki, również starsi.