Firma Razer, producent sprzętu dla graczy, zaproponowała na targach CES 2022 Zephyr Pro, czyli maseczkę ochronną wyposażoną w gadżet wzmacniający siłę głosu.
Wcześniejszy model (Zephyr), który trafił do sprzedaży w październiku minionego roku, zawiera zmienne oświetlenie RGB i podwójny system filtracji, który jakoby nie przepuszcza 99 proc. bakterii i 95 proc. cząstek stałych powyżej 0,3 μm. Mimo wysokiej ceny (100 dol. czyli ok. 400 zł), produkt ten szybko się wyprzedał.
Na tegorocznych targach Consumer Electronics Show w Las Vegas firma zaproponowała maseczkę znacznie droższą. Za to, jak obiecują inżynierowie, bardziej funkcjonalną. Wzmacnia ona na zewnątrz wypowiadane słowa o 60 decybeli. Można więc oczekiwać, że nosząc ją, w sklepie lub na poczcie nie trzeba będzie kilka razy powtarzać, po co się przyszło, a i tak w końcu uchylać maseczki, by zostać zrozumianym.
Maseczka ma kosztować 150 dolarów, ale Razer zaleca zakup "pakietu startowego" z wymiennymi filtrami, które wystarczą na 100 dni ciągłego użytkowania. Tutaj koszt wynosi już 200 dolarów. (PAP Life)
pba/moc/
właściciel werk.pl
współzałożyciel, wiceprezes zarządu MWM Architekci
Biuro Architektoniczne STRUKTURA
wspólnik MWM Architekci
współzałożyciel, prezes zarządu MWM Architekci
założyciel Biuro Architektoniczne Barycz i Saramowicz