REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Przyjazne, kolorowe i komfortowe. Takie są sklepy Aldi w najnowszym koncepcie

  • Autor: Portalspozywczy.pl / Olimpia Wolf
  • 10 sie 2018 15:20
Przyjazne, kolorowe i komfortowe. Takie są sklepy Aldi w najnowszym koncepcie
fot. mat. prasowe Aldi
Przyjazne, kolorowe i komfortowe. Takie są sklepy Aldi w najnowszym koncepcie
Przyjazne, kolorowe i komfortowe. Takie są sklepy Aldi w najnowszym koncepcie
Przyjazne, kolorowe i komfortowe. Takie są sklepy Aldi w najnowszym koncepcie
Przyjazne, kolorowe i komfortowe. Takie są sklepy Aldi w najnowszym koncepcie
Przyjazne, kolorowe i komfortowe. Takie są sklepy Aldi w najnowszym koncepcie

Głównym założeniem nowej koncepcji wizualnej jest przeobrażenie wnętrz naszych sklepów z minimalistycznych, można rzec surowych, na przyjazne, kolorowe i dające odczucie komfortu - mówi Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce.

REKLAMA

- Świeżość to drugie imię nowego konceptu. Wyeksponowaliśmy ofertę świeżą, klienci są witani zapachem świeżo wypiekanego kilka razy dziennie pieczywa, a warzywa i owoce znajdują się w centrum sklepu w obrębie dedykowanej wyspy oraz chłodni - podkreśla Torchała.

Jednym z filarów nowej koncepcji jest poprawa nawigacji klienta w sklepie, a więc przyjęcie rozwiązań sprzyjających szybszemu i bardziej intuicyjnemu odnajdywaniu potrzebnych artykułów. - Służy temu układ asortymentu, wprowadzona kolorystyka z dedykowanym systemem oznaczeń i ciekawostek produktowych - dodaje. Zdaniem Torchały, wnętrza stały się bardziej nowoczesne, jasne i przestronne, co przekłada się na przyjazną atmosferę zakupów. Dzieje się tak, za sprawą motywu jasnego drewna, systemu doświetlenia poszczególnych elementów oraz dbałości o detale. - Markety zyskały więcej światła dziennego dzięki nowym witrynom sklepowym, a oświetlenie w sklepie zastąpiono ekologicznym rozwiązaniem LED-owym. Kierując się wygodą klientów, zachowaliśmy szerokie alejki między regałami. Przygotowaliśmy również liczne udogodnienia, jak np. krajalnicę do chleba, koszyki zakupowe, a także mini-wózki zakupowe dla najmłodszych. Większość lokalizacji zostało wyróżnionych w obszarze kasowym dedykowanym motywem regionalnym. W wybranych lokalizacjach powiększamy salę sprzedaży - opowiada.

Przeczytaj więcej: Dyrektor Aldi: Kontynuujemy umacnianie świadomości marki

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie