REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Rewolucje w pracy - 11 mebli, dzięki którym w biurze poczujemy się jak w domu

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 09 gru 2016 09:58
Rewolucje w pracy - 11 mebli, dzięki którym w biurze poczujemy się jak w domu
mPosition 4. fot Źródło: Everspace.
Rewolucje w pracy - 11 mebli, dzięki którym w biurze poczujemy się jak w domu
Rewolucje w pracy - 11 mebli, dzięki którym w biurze poczujemy się jak w domu
Rewolucje w pracy - 11 mebli, dzięki którym w biurze poczujemy się jak w domu
Rewolucje w pracy - 11 mebli, dzięki którym w biurze poczujemy się jak w domu
Rewolucje w pracy - 11 mebli, dzięki którym w biurze poczujemy się jak w domu
Rewolucje w pracy - 11 mebli, dzięki którym w biurze poczujemy się jak w domu
Rewolucje w pracy - 11 mebli, dzięki którym w biurze poczujemy się jak w domu
Rewolucje w pracy - 11 mebli, dzięki którym w biurze poczujemy się jak w domu
Rewolucje w pracy - 11 mebli, dzięki którym w biurze poczujemy się jak w domu
Rewolucje w pracy - 11 mebli, dzięki którym w biurze poczujemy się jak w domu
Rewolucje w pracy - 11 mebli, dzięki którym w biurze poczujemy się jak w domu

Jesteśmy świadkami bardzo ekspansywnej rewolucji w kontekście projektowania i urządzania przestrzeni biurowych. Już nie wystarczy wygodny fotel i miejsce na komputer czy dokumenty, aby zapewnić pracownikom zwiększający wydajność pracy komfort. Biuro staje się przestrzenią, w której wszyscy czują się jak w domu. Ważny w tym wypadku jest odpowiedni dobór mebli.

REKLAMA

Badania dowodzą, że nawet najlepsi specjaliści, którzy z powodzeniem przechodzą gęste sito rekrutacji mogą być mało wydajni, jeśli nie zapewni im się odpowiednich warunków do wykonywania zadań. Nic dziwnego, że firmy inwestują już nie tylko w ergonomiczne wyposażenie przestrzeni biurowej, ale idą o krok dalej. Dziś nowoczesne miejsce pracy coraz rzadziej przypomina pomieszczenie biurowe z biurkiem, fotelem i regałami na dokumenty. Jest przytulne i komfortowe – jak w domu. Stwarza dogodne warunki do kreatywnej i wydajnej pracy. Nawet przestrzenie typu open space, gromadzące dziesiątki czy setki ludzi w jednym miejscu stają się przyjazne pracownikom.

Wyniki badań potwierdzają duże problemy z koncentracją i wydajnością osób pracujących w warunkach ciągłego hałasu, która spada nawet do 50%. Według Ipsos dla 95% pracowników ważna jest możliwość wykonywania zadań w prywatności i maksymalnym skupieniu się. W niesprzyjających warunkach tracą oni średnio 86 minut każdego dnia, a to bezpośrednio przekłada się na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Zwiększenie efektywności pracy tylko o 1% w firmach zatrudniających 100 osób przynosi oszczędności w kwocie 600 tys. zł rocznie. Aranżacja biura jako przyjaznej przestrzeni staje się więc niezbędną inwestycją wpływającą bezpośrednio na rozwój przedsiębiorstwa. Nikogo już nie zaskakują ergonomiczne fotele, mogące dostosować się do pozycji ciała siedzących i biurka z regulowaną wysokością blatów.

Trendem są wielofunkcyjne, nowoczesne przestrzenie, zapewniające odpowiednie miejsce do pracy, ale też relaksu. Wyposażone w kolorowe, ciekawe i zwracające uwagę niebanalnym designem meble biurowe przypominające te, które mamy w salonach. Producenci nie tylko podążają za oczekiwaniami klientów, ale dyktują nowe trendy.

Pojawiają się więc w biurach nowoczesne, dopracowane do perfekcji fotele, pasywne, zapewniające komfort akustyczny budki telefoniczne czy mobilne meble, które zapewniają intymną przestrzeń do pracy wymagającej dużego skupienia, by za chwilę – po połączeniu w moduły – stać się miejscem improwizowanych narad i spotkań.

Coraz częściej stosowane ekrany czy panele wygłuszające nie tylko przyczyniają się do skutecznego tłumienia hałasu (testy laboratoryjne dowodzą, że umożliwia to redukcję o średnio 8 dB), ale też stanowią niebanalne, kolorowe ozdoby wnętrz biurowych. Wszystko po to, aby praca człowieka była w pełni wydajna. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.