REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Salon obsługi klientów niczym kawiarnia? Tak, to możliwe w Poznaniu!

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 08 paź 2018 09:00
Salon obsługi klientów niczym kawiarnia? Tak, to możliwe w Poznaniu!
fot. mat. Inea
Salon obsługi klientów niczym kawiarnia? Tak, to możliwe w Poznaniu!
Salon obsługi klientów niczym kawiarnia? Tak, to możliwe w Poznaniu!
Salon obsługi klientów niczym kawiarnia? Tak, to możliwe w Poznaniu!
Salon obsługi klientów niczym kawiarnia? Tak, to możliwe w Poznaniu!
Salon obsługi klientów niczym kawiarnia? Tak, to możliwe w Poznaniu!
Salon obsługi klientów niczym kawiarnia? Tak, to możliwe w Poznaniu!
Salon obsługi klientów niczym kawiarnia? Tak, to możliwe w Poznaniu!
Salon obsługi klientów niczym kawiarnia? Tak, to możliwe w Poznaniu!
Salon obsługi klientów niczym kawiarnia? Tak, to możliwe w Poznaniu!
Salon obsługi klientów niczym kawiarnia? Tak, to możliwe w Poznaniu!
Salon obsługi klientów niczym kawiarnia? Tak, to możliwe w Poznaniu!

Firmę Inea znają dobrze mieszkańcy Wielkopolski, bo właśnie tu oferuje usługi telekomunikacyjne. Ostatnio zmieniła standard obsługi klienta i design jednego z salonów. Zaskakujące wnętrze to wynik współpracy z pracownią Mode:lina.

REKLAMA

Inea wprowadza nowe standardy funkcjonowania swoich salonów. Pierwszy przebudowany zgodnie z tymi wytycznymi salon działa już w Poznaniu przy ul. Polnej 68/72a. To zarazem zaskakujące i komfortowe wnętrze, znacznie odbiegające od typowych przestrzeni obsługowych. Inea nie tylko chciała przyciągnąć klientów do wnętrza, ale sprawić, aby chcieli w nim przebywać i wracać.

Relaks i dobra kawa

W salonie wydzielono specjalne strefy – przestrzeń relaksu czy sprzyjający odpoczynkowi showroom, w którym przetestować można usługi światłowodowe operatora. Przygotowane zostały także nowe miejsca bezpośredniej obsługi, czyli bar z wygodną ladą dla ceniących sobie szybkie załatwienie spraw oraz kameralne stoliki dla klientów mających więcej czasu. Do tego w salonie znalazł się kącik dla dzieci oraz specjalna przestrzeń, gdzie klienci mogą napić się kawy.

- Żyjemy w dobie rewolucji cyfrowej, z każdej strony zalewają nas informacje o automatyzacji procesów zakupowych. Postanowiliśmy zrobić coś zupełnie innego, na przekór tym trendom. Salony Inea mają być miejscem, gdzie klienci mogą się zatrzymać, zrelaksować. Chcemy to osiągnąć poprzez nowoczesne i niestandardowe wnętrze, do którego wchodzi się z przyjemnością. Jedno oczywiście pozostaje niezmienne, to profesjonalna i pomocna obsługa – komentuje Michał Bartkowiak, członek zarządu Inea S.A.

Za projekt odpowiedzialni byli projektanci z pracowni Mode:lina, którzy przygotowali dla Inea nie tylko nową odsłonę poznańskiego salonu, ale też zestaw standardów dla wszystkich placówek. Jest zatem duża szansa na to, że w najbliższym czasie powstanie więcej designerskich salonów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie