REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Salon Rolf Benz stawia na autorskie koncepcje aranżacyjne

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 15 sty 2021 13:42
Salon Rolf Benz stawia na autorskie koncepcje aranżacyjne
Fot. Rolf Benz, Domoteka
Salon Rolf Benz stawia na autorskie koncepcje aranżacyjne
Salon Rolf Benz stawia na autorskie koncepcje aranżacyjne
Salon Rolf Benz stawia na autorskie koncepcje aranżacyjne
Salon Rolf Benz stawia na autorskie koncepcje aranżacyjne
Salon Rolf Benz stawia na autorskie koncepcje aranżacyjne
Salon Rolf Benz stawia na autorskie koncepcje aranżacyjne
Salon Rolf Benz stawia na autorskie koncepcje aranżacyjne
Salon Rolf Benz stawia na autorskie koncepcje aranżacyjne
Salon Rolf Benz stawia na autorskie koncepcje aranżacyjne
Salon Rolf Benz stawia na autorskie koncepcje aranżacyjne

Od 11 stycznia klienci mogą odwiedzać pierwszy polski salon Rolf Benz. Na powierzchni 150 metrów kwadratowych prezentowane są sofy, łóżka, stoły, szafki oraz meble ogrodowe w autorskich konceptach aranżacyjnych.

REKLAMA

Historia marki sięga 1964 roku, kiedy młody tapicer Rolf Benz założył własną firmę i jednocześnie zrewolucjonizował projekty tradycyjnych mebli. Nadał im zupełnie nowy wymiar poprzez możliwość swobodnego łączenia poszczególnych elementów. W latach 70. uczestniczył po raz pierwszy w targach meblowych w Kolonii, a niewiele później otworzył fabrykę mebli tapicerowanych w Mötzingen. W latach 80. marka Rolf Benz zrealizowała innowacyjne kampanie promocyjne w nietypowych lokalizacjach – teatrach czy pałacach. Dzięki temu brand wzmocnił swoją pozycję w segmencie premium. Lata 90. przyniosły zaś międzynarodową ekspansję, a pod koniec dekady Rolf Benz stał się najbardziej znaną niemiecką marką wyposażenia wnętrz. XXI wiek zaowocował kolejnymi zmianami.

Od 2010 roku Rolf Benz otworzył się również na nieruchomości komercyjne, realizując projekty m.in. w Zurychu oraz w Londynie. To przełomowy czas w działalności marki także ze względu na wprowadzenie do asortymentu łóżek. W 2018 roku system modułowy Nuvola zdobył prestiżową nagrodę German Design Award, a w 2020 roku to samo wyróżnienie przyznano kolekcji sof Volo.
Dziś Rolf Benz wciąż zaskakuje nowatorskimi projektami. Cieszy się ogromną popularnością m.in. w Azji, dlatego pierwszy flagowy salon został otwarty w Tokio na początku 2020 roku, a wkrótce po tym – również w Szanghaju. Styczeń 2021 roku to z kolei świetny czas dla polskich miłośników marki, dla których powstał pierwszy w kraju salon Rolf Benz w Domotece. Niemieckie meble, dobrze zresztą znane klientom Domoteki, zyskały większą przestrzeń ekspozycyjną.

– Z Rolf Benz jesteśmy związani od ponad 20 lat i bardzo cenimy tę współpracę. To marka, która nie tylko wyróżnia się wysoką jakością produktów, lecz także cieszy się dużym zaufaniem oraz dynamicznie się zmienia, dostosowując do wymagań rynku. Interesująca oferta zawsze wzbogacona jest o szeroką gamę wariantów kolorystycznych i wykończeń. Takie meble stanowią doskonały wybór na długie lata – mówi Agnieszka Piętera, właścicielka marki Aksonometria, z showroomem której jest połączony salon Rolf Benz.

W nowo otwartym salonie prezentowane są flagowe produkty z oferty Rolf Benz, czyli głównie sofy tradycyjne i z funkcją spania oraz łóżka kontynentalne (m.in. Tondo). Aranżacje wzbogacono o meble pomocnicze, takie jak stoliki i szafki, a także dodatki – w tym dywany. W koncepcie showroomu wyróżniają się modne tkaniny z efektem 3D, który zapewniają charakterystyczne, przestrzenne faktury oparte na dwubarwnych dekorach. Dostępne są m.in. jako wykończenie sof Addit. Z kolei łóżka pokazywane są w inspirujących kompozycjach sypialnianych z naciskiem na wysoki komfort i funkcjonalne wykorzystanie większej przestrzeni, typowej dla niemieckich wnętrz. Ekspozycję uzupełnia zapowiedź oferty mebli outdoorowych.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.