REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Sephora w nowym koncepcie. Tym razem w Krakowie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 13 lis 2017 10:33
fot. mat. prasowe

W krakowskim centrum handlowym Serenada otwarto kolejną perfumerię Sephora zaaranżowaną zgodnie z najnowszym konceptem retailowym marki.

REKLAMA

W ramach nowego konceptu perfumeria została wyposażona w nowe modele mebli, duże ekrany ledowe za kasami, a strefy pielęgnacji i makijażu zostały wyeksponowane jeszcze wyraźniej. Nowy układ oznacza też łatwiejszą nawigację dla klienta. Koncept szczególnie eksponuje strefę usług, oferującą m.in. bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów oraz dłuższe lekcje makijażu.

- Dążymy do wzbogacania doświadczeń zakupowych i angażowania klientów m.in. stawiając na usługi i serwisy skupione wokół strefy Beauty Hub. To jeden z najważniejszych elementów nowego konceptu, który docelowo również obejmować będzie cały nowy zestaw narzędzi digitalowych – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska. – Przy jego tworzeniu konsultowaliśmy się z młodymi konsumentami. Badania pokazują, że jesteśmy ulubioną marką pokolenia Millenialsów i generacji Z, które uwielbiają nowości, eksperymentowanie z wizerunkiem i swobodnie korzystają z nowych technologii  – dodaje Bielecka.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.