REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Showroom Browarów Warszawskich - jak branża nieruchomości wykorzystuje nowe technologie?

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 05 cze 2018 11:34
Showroom Browarów Warszawskich - jak branża nieruchomości wykorzystuje nowe technologie?
Browary Warszawskie showroom fot. New amsterdam
Showroom Browarów Warszawskich - jak branża nieruchomości wykorzystuje nowe technologie?
Showroom Browarów Warszawskich - jak branża nieruchomości wykorzystuje nowe technologie?
Showroom Browarów Warszawskich - jak branża nieruchomości wykorzystuje nowe technologie?
Showroom Browarów Warszawskich - jak branża nieruchomości wykorzystuje nowe technologie?
Showroom Browarów Warszawskich - jak branża nieruchomości wykorzystuje nowe technologie?
Showroom Browarów Warszawskich - jak branża nieruchomości wykorzystuje nowe technologie?
Showroom Browarów Warszawskich - jak branża nieruchomości wykorzystuje nowe technologie?
Showroom Browarów Warszawskich - jak branża nieruchomości wykorzystuje nowe technologie?
Showroom Browarów Warszawskich - jak branża nieruchomości wykorzystuje nowe technologie?
Showroom Browarów Warszawskich - jak branża nieruchomości wykorzystuje nowe technologie?
Showroom Browarów Warszawskich - jak branża nieruchomości wykorzystuje nowe technologie?
Showroom Browarów Warszawskich - jak branża nieruchomości wykorzystuje nowe technologie?
Showroom Browarów Warszawskich - jak branża nieruchomości wykorzystuje nowe technologie?

Na naszych oczach retail przenika się z nowymi technologiami. Takie połączenie tworzy immersyjne przestrzenie, które nie tylko sprzedają, ale tworzą niezwykłe doświadczenie. Showroom, który realizuje oba cele można zobaczyć w Browarach Warszawskich.

REKLAMA

Nowa inwestycja Echo Investment Browary Warszawskie to kompleks budynków mieszkalno-biurowych, który mocno nawiązuje do bogatej historii browarów w Warszawie. Zamiast klasycznego biura sprzedaży, zdecydowano się wykorzystać koncepcję interaktywnego showroomu.

– Wieloelementowa instalacja w biurze sprzedaży jest efektywnym narzędziem dla doradców, a dzięki skutecznemu połączeniu technologii i multimediów dodatkowo pozwala doświadczyć historii dzielnicy oraz zalet inwestycji na wysokim poziomie immersji, wszystkim zainteresowanych kupnem biura czy mieszkania – mówi Krzysztof Tkaczyk, dyrektor kreatywny w New Amsterdam - firmy, która była odpowiedzialna za stworzenie showroomu.

Jak działa showroom Browarów Warszawskich?

Przestrzeń biura sprzedaży Browarów Warszawskich podzielona została na dwie strefy: historyczną i sprzedażową. W pierwszej części klient zapoznaje się z dziejami dzielnicy i browarów na ekspozycji wypełnionej najnowszymi technologami wykorzystywanymi w muzeach tj. aplikacjami dotykowymi, dedykowanymi animacjami i wizualizacji. – W tej części wykorzystaliśmy nasze doświadczenie w zakresie tworzenia muzeów narracyjnych. Potencjalny najemca na początku zostaje zaproszony do poznania historii swojego przyszłego lokum. Dla Echo Investement niezwykle ważne było podkreślenie historii dzielnicy oraz funkcje jakie ma spełniać nowa lokalizacja. Dzięki ekspozycji, wykorzystującej nowoczesne technologie, podkreślamy, że mamy do czynienia z niezwykłym miejscem pod względem: historycznym, infrastrukturalnym oraz panującej atmosfery – tłumaczy Krzysztof Tkaczyk.

W części sprzedażowej postawiono na najnowocześniejsze rozwiązania techniczne, które mają pozwolić zanurzyć się potencjalnemu nabywcy w świat nowej inwestycji pod kątem samego jej rozwiązania. Szczególny nacisk postawiono tutaj na możliwość zdalnego oprowadzania klienta.

Punktem centralnym jest stół multimedialny, na którym zostały zaprezentowane w formie brył budynki planowanej inwestycji. Interaktywna makieta 3D wykonana jest w technologii Unreal Engine. Dzięki technologii multitouch możliwe jest obracanie i powiększanie widoku inwestycji, przejście na wybrany poziom lub do lokalu. Model zintegrowany jest z systemem CRM sprzedawcy, który z poziomu tabletu umożliwia zdalne wyświetlanie nie tylko poszczególnych widoków 3D i planów lokali czy ich cen, ale również specjalnie przygotowanych panoram 360. Te ostatnie klient może doświadczyć za pomocą okularów VR lub naściennego ekranu dotykowego.

W zależności od potrzeb klienta, za pomocą aplikacji doradca może podświetlić na makiecie 3D istotne z jego punktu widzenia elementy infrastruktury - drogi, przystanki komunikacji publicznej, placówki edukacyjne czy tereny rekreacyjne.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie