REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Słodki design jak w amerykańskim koktajl barze z lat 50. A to jedna z nowo otwartych lodziarni w warszawskiej galerii

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 22 wrz 2020 16:08
Słodki design jak w amerykańskim koktajl barze z lat 50. A to jedna z nowo otwartych lodziarni w warszawskiej galerii
Zmysłowe rozwiązania czy nawiązania do amerykańskiego wystroju wnętrz z przełomu lat 50. i 60. – to charakterystyczne cechy nowo otwartych lodziarni Good Lood. Jedna z nich działa już w warszawskiej Galerii Mokotów, fot. mat. prasowe
Słodki design jak w amerykańskim koktajl barze z lat 50. A to jedna z nowo otwartych lodziarni w warszawskiej galerii
Słodki design jak w amerykańskim koktajl barze z lat 50. A to jedna z nowo otwartych lodziarni w warszawskiej galerii
Słodki design jak w amerykańskim koktajl barze z lat 50. A to jedna z nowo otwartych lodziarni w warszawskiej galerii
Słodki design jak w amerykańskim koktajl barze z lat 50. A to jedna z nowo otwartych lodziarni w warszawskiej galerii

Zmysłowe rozwiązania czy nawiązania do amerykańskiego wystroju wnętrz z przełomu lat 50. i 60. – to charakterystyczne cechy nowo otwartych lodziarni Good Lood. Jedna z nich działa już w warszawskiej Galerii Mokotów. Oryginalna estetyka wnętrza łączy się tam z funkcjonalnością, kreując w tym miejscu unikalną atmosferę.

REKLAMA

Wnętrze tego warszawskiego lokalu Good Lood bazuje na miękkiej, płynnej linii roztapiających się lodów. Widać ją np. w trójwymiarowych falach z różowo-złotych łańcuszków, które delikatnie spływają z sufitu, otulając całe wnętrze słodką polewą tworzącą rodzaj eterycznej jaskini dla spragnionych lodowych uniesień konsumentów.

Płynna jest też forma lady, kojarząca się z miodowym w kolorze wafelkiem, utworzona z wygiętej drewnianej boazerii, na której roztapia się śmietankowa polewa z korianowego fartucha. Całość efektu dopełnia linia posadzki w kolorach firmowego różu i złota, mocne akcenty materiałowe i kolorystyczne oraz elementy wykonane ze zjawiskowych neonów. Wszystko w przesłodkiej stylistyce amerykańskich koktajlbarów z lat 50.

Projekt, który niesie radość

- Nasz projekt jest śmiały, funkcjonalny i niesie radość! Zawarliśmy w nim wszystko, co przyświeca idei dobrego designu: mamy w nim precyzję, logikę i drobiazgową analizę funkcji - połączoną z radością projektowania i odwagą w szukaniu nowych rozwiązań i nietypowych, często zaskakujących połączeń – mówi Agnieszka Gawron, współwłaścicielka i założycielka LSD.Studio. Zwraca uwagę, że zaprojektowany przez jej zespół lokal przyciąga także pomysłowymi rozwiązaniami: jednym z nich jest ściana utworzona ze złotego lustra, w którym znajdują się kuwety na lody. W nich właśnie standardowo przechowywane są good-loodowe smaki. Za nimi zobaczyć można ledowe monitory, na których wyświetlana jest animacja, a w górnej części tak utworzonych wizjerów – neonowy logotyp. Ciekawym rozwiązaniem, pozwalającym na oderwanie się od przyziemnej rzeczywistości, są podwieszone w gęstwinie łańcuszków złote huśtawki, które ciekawie łączą się z umieszczonym za nimi animowanym tłem. W ten sposób powstała przykuwająca uwagę strefa #instaready, zachwycająca bogactwem kolorów i niekończących się odbić.

- Lokal powstał w czasie, kiedy dla projektantów wnętrz kluczową kwestią było stworzenie wnętrza przyciągającego jak największą ilości klientów, wytworzenie klimatu, gdzie będą chcieli oni zostać jak najdłużej, nie tylko w celu skosztowania nowego intrygującego smaku lodów, ale też spędzenia czasu ze znajomymi w przyjaznej, ciekawej przestrzeni, lub po prostu opublikowania nowego zdjęcia na Instagramie – przypomina Agnieszka Gawron. Jak wskazuje, dziś, z uwagi na wymuszoną epidemią zmianę zwyczajów konsumenckich, charakter takich miejsc jak lodziarnia Good Lood, staje się bardziej ekskluzywny i rozrywkowy, bowiem wyjście do centrum handlowego dla wielu osób uchodzić może za swoisty luksus. Okazuje się też, że zaprojektowane wcześniej dla lodziarni rozwiązania, sprawdzają się w obecnych czasach.

- Rok temu, dla projektantów branży retail, jak i dla klientów lodziarni, kwestie zachowania szczególnej higieny, maksymalnego odseparowania klientów od obsługi, czy zminimalizowania zagrożenia przeniesieniem wirusów, nie były kluczowe i nigdy nie sądziliśmy, że projektowanym przez nas lokalom przyjdzie zmierzyć się z takim wyzwaniem – wyjaśnia Agnieszka Gawron. Uważa, że obecna sytuacja utwierdza kierowany przez nią zespół w przekonaniu, że zaprojektowana przez LSD.Studio przestrzeń jest ponadczasowa, a do tego funkcjonalna, niezależnie od niecodziennych okoliczności pandemii. - To przestrzeń, która wciąż przyciąga nowych klientów i świetnie funkcjonuje – podsumowuje Agnieszka Gawron. Nic dziwnego, bowiem, jak widać na zdjęciach, cały bar kipi radością skąpaną w słodkiej stylistyce amerykańskich cocktail barów lat 50. Jest dowodem na to, że w życiu liczą się drobne chwile przyjemności!

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.