Studio 1:1 projektuje dla marki Duka. Oto najnowszy koncept salonu Duka, a w planach reotwarcia!



PropertyDesign.pl - 28-05-2019 14:42


Skandynawski design w nowej odsłonie salonu Duka w warszawskiej Galerii Młociny. Nowoczesna aranżacja przestrzeni powstała we współpracy z gdańskim studiem architektonicznym 1:1. Marka Duka nie zwalnia tempa i zapowiada kolejne reotwarcia sklepów w zaprezentowanym koncepcie. Zwieńczeniem działań będą huczne obchody setnego jubileuszu, które odbędą się już w przyszłym roku.

Nowa formuła oparta jest na dużej powierzchni sklepu, co umożliwia większe możliwości ekspozycyjne. Miłe doświadczenia budują inspiracje, wyświetlane na ekranach digitalowych, które znajdują się na witrynie i za kasami. Wyróżnikiem sklepu w Galerii Młociny jest poszerzony, bogatszy asortyment marki. Na klientów czeka wiele marek, m.in. Smeg, KitchenAid, bodum, koziol, Joseph Joseph, Mepal czy Dreamfarm. Nowością jest również duży dział Duka Food z ofertą Lie Gourmet, Nicolas Vahe i Malmö Chokladfabrik.

Jest zielono, naturalnie i z... dźwiękami natury

W sklepie odnajdziemy elementy bliskości przyrody, takie jak delikatnie wkomponowana roślinność czy naturalne drewniane elementy. Dzięki muzyce z dźwiękami natury i specjalnie dobranej kompozycji zapachowej, klienci wchodzą do skandynawskiego świata. W centralnym punkcie znajduje się charakterystyczna szklarnia, inspiracją do jej powstania były lokalne produkcje, szeroko promowane w nowej ofercie. Sklep wyróżnia się trzema wiodącymi kolorami: minimalistyczną czernią, surową szarością oraz świeżym zielonym odcieniem. Odcień czerwieni nawiązuje do typowej skandynawskiej barwy „falu red”, która jest charakterystyczna dla tradycyjnego szwedzkiego budownictwa. Minimalistyczny efekt podkreślany jest przez innowacyjne rozwiązanie jakim są duże ekrany multimedialne wyświetlające filmy promujące skandynawskie korzenie oraz filozofię „kitchen life”.

Galeria Młociny jest największym obiektem handlowo - rozrywkowym w Warszawie. Sklep Duka mieści się na parterze, w centralnej części galerii, niedaleko głównego wejścia. Do wejścia zachęcają dwie duże witryny – oddane kulturze stołu i kulturze kuchni – czyli specjalizacja marki Duka. Ogromne wrażenie robi powierzchnia sklepu - lokal liczy aż 400 mkw. Dzięki temu tworzy się swobodna przestrzeń zachęcająca klientów do odwiedzenia sklepu. Marka Duka konsekwentnie promując skandynawski design, w najnowszym sklepie stawia na minimalizm i zachwycającą prostotę wnętrz.