Sukces projektu to suma wielu myśli projektowych



Propertydesign.pl - 10-12-2018 15:08


Projektowanie przestrzeni komercyjnych zyskuje coraz większe znaczenie, stając się jednym z ważniejszych czynników decydujących o sukcesie firmy. Wystarczy zastanowić się ile razy decydowaliście się zarezerwować miejsce w danym hotelu, tylko ze względu na jego wystrój, albo dlaczego wolicie jedną restaurację od drugiej, skoro w obu serwują podobne dania.

Newmor Polska, jeden z największych w kraju dystrybutorów tapet i wykładzin obiektowych, od zawsze przykłada dużą wagę do współpracy z architektami.

- Projektowane przez współpracujące z nami pracownie przestrzenie komercyjne zazwyczaj charakteryzują się dużą elastycznością, spełniają specjalistyczne wymogi i dopasowują się do trendów rynkowych. Przystępując do kolejnych realizacji adaptujemy wspólnie wnętrza i poznajemy sposób działania firmy. Tworzymy wraz z architektem symbiotyczny organizm, z pomocą którego inwestorzy mogą zrealizować swoje marzenia o nieruchomości idealnej – mówi Zdzisław Krzeczowski, prezes Newmor Polska. 

Specyficzne potrzeby

Newmor Polska realizuje także coraz częściej personalizowane projekty na życzenie, zarówno tapet, jak i wykładzin dywanowych, czy PCV.

- Sieci hotelowe takie, jak: Mercure, Novotel, czy Ibis podkreślają, że zależy im, aby projekty skrojone były na miarę. Ważną kategorią są też wnętrza biurowe. Ich właściciele za priorytet stawiają nam unikalne wykreowanie swojej marki, poprzez niepowtarzalne rozwiązania, zaprojektowane na specjalne zamówienie – mówi Magdalena Federowicz-Boule z pracowni Tremend.

Otwartość i umiejętne podejście do potrzeb inwestora jest połową sukcesu. Doskonale wiedzą o tym współpracujący z Newmor Polska architekci.

- Osoby, które za wszelką cenę pragną zrobić projekt przestrzeni komercyjnej po swojemu, nie godząc się na żadne kompromisy oraz wspólną pracę z architektem, który pragnie zaoferować im swoją wiedzę i doświadczenie, są dość trudnymi partnerami. Ci sami ludzie mogą jednak stanowić grupę fantastycznych klientów. Wystarczy uważnie wsłuchać się w ich potrzeby, poznać wymagania i zaproponować im produkt skrojony na miarę, bo przecież sukces projektu to suma wielu połączeń myśli projektowych, a chodzi o to, by efekt końcowy był zadowalającym wynikiem początkowych oczekiwań – dodaje Karolina Michałkiewicz z Blok Architekci.