REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Super-Pharm ponownie otwiera swoją flagową drogerię. Za projektem stoi biuro Schwitzke Górski

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 18 maj 2021 15:28
Super-Pharm ponownie otwiera swoją flagową drogerię. Za projektem stoi biuro Schwitzke Górski
Super-Pharm w Galerii Mokotów. proj. wnętrz Schwitzke Górski. fot. mat. prasowe
Super-Pharm ponownie otwiera swoją flagową drogerię. Za projektem stoi biuro Schwitzke Górski
Super-Pharm ponownie otwiera swoją flagową drogerię. Za projektem stoi biuro Schwitzke Górski
Super-Pharm ponownie otwiera swoją flagową drogerię. Za projektem stoi biuro Schwitzke Górski
Super-Pharm ponownie otwiera swoją flagową drogerię. Za projektem stoi biuro Schwitzke Górski
Super-Pharm ponownie otwiera swoją flagową drogerię. Za projektem stoi biuro Schwitzke Górski
Super-Pharm ponownie otwiera swoją flagową drogerię. Za projektem stoi biuro Schwitzke Górski
Super-Pharm ponownie otwiera swoją flagową drogerię. Za projektem stoi biuro Schwitzke Górski
Super-Pharm ponownie otwiera swoją flagową drogerię. Za projektem stoi biuro Schwitzke Górski
Super-Pharm ponownie otwiera swoją flagową drogerię. Za projektem stoi biuro Schwitzke Górski
Super-Pharm ponownie otwiera swoją flagową drogerię. Za projektem stoi biuro Schwitzke Górski
Super-Pharm ponownie otwiera swoją flagową drogerię. Za projektem stoi biuro Schwitzke Górski
Super-Pharm ponownie otwiera swoją flagową drogerię. Za projektem stoi biuro Schwitzke Górski
Super-Pharm ponownie otwiera swoją flagową drogerię. Za projektem stoi biuro Schwitzke Górski
Super-Pharm ponownie otwiera swoją flagową drogerię. Za projektem stoi biuro Schwitzke Górski
Super-Pharm ponownie otwiera swoją flagową drogerię. Za projektem stoi biuro Schwitzke Górski
Super-Pharm ponownie otwiera swoją flagową drogerię. Za projektem stoi biuro Schwitzke Górski
Super-Pharm ponownie otwiera swoją flagową drogerię. Za projektem stoi biuro Schwitzke Górski

Z okazji 20-lecia obecności na polskim rynku, marka Super-Pharm przygotowała wyjątkowy projekt re-otwarcie flagowego sklepu sieci. Za projektem stoi biuro architektoniczne Schwitzke Górski, a motywem przewodnim aranżacji wnętrz jest... woda.

REKLAMA

  • Koncepcja marki Super-Pharm opiera się na połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu.
  • W kilkunastu punktach, w tym flagowej drogerii zlokalizowanej w warszawskiej Galerii Mokotów – dopełnieniem oferty są w pełni wyposażone salony optyczne Super-Pharm Optic.
  • Za projekt nowoczesnego konceptu sprzedażowego w Galerii Mokotów odpowiada biuro architektoniczne Schwitzke Górski.

– Ten rok jest dla nas wyjątkowy. Już od 20 lat jesteśmy obecni na polskim rynku i z tej okazji przygotowaliśmy wiele niespodzianek. Jedną z nich jest projekt, nad którym pracowaliśmy od wielu miesięcy - re-otwarcie naszego flagowego sklepu w Galerii Mokotów. Zależało nam na stworzeniu nowoczesnej przestrzeni, która zapewni naszym klientom customerce experience na najwyższym poziomie, dlatego do współpracy zaprosiliśmy najlepszych specjalistów w tej dziedzinie – biuro architektoniczne Schwitzke Górski – mówi Adam Kołodziejczyk, Prezes Zarządu Super-Pharm. 

– W centrum projektu nowej odsłony marki Super-Pharm od zawsze stał klient. To dla niego wspólne szukaliśmy nowych rozwiązań, to z myślą o nim tworzyliśmy zakupowe ścieżki, to jemu chcieliśmy uprzyjemnić czas spędzony w przestrzeni sklepu. Ale przede wszystkim, to klientocentryczne podejście miało zagwarantować przyjemne, pozytywne doświadczenia w obcowaniu z marką – mówi Michał Górski, CEO Schwitzke Górski.

– W przypadku marki Super-Pharm czerpaliśmy z grupowego, empatycznego podejścia, tworząc koncept nie tylko nowoczesny, ale i odpowiadający na najważniejsze potrzeby konsumentów, tak dynamicznie zmieniające się w obecnej rzeczywistości, a zbadane wspólnie z partnerską firmą Omnisense. Sieć łączy w sobie funkcje drogerii, dermocentrum oraz apteki. Wspólnym elementem dla tej szerokiej oferty jest woda będąca nieodłącznym składnikiem i częścią codziennej pielęgnacji. To właśnie ona stała się naszym motywem przewodnim - kolor błękitny, wraz elementami naturalnymi takimi jak drewno, nawiązują do wysokiej jakości sprzedawanych produktów – opowiada Michał Górski. 

– Z myślą o jak najlepszym doświadczeniu klienta zaprojektowaliśmy neutralną bazę kolorystyczną w odcieniach szarości, uzupełnioną wspomnianymi elementami niebieskimi i drewnianymi. Daje to poczucie spokoju i uporządkowania, które wspierają proces podejmowania decyzji zakupowych. W myśl transparentności i otwartości na klienta, zaprojektowaliśmy także punkty testowania i doradztwa, które znajdują się w nowym koncepcie zarówno w strefie make-up jak i dermo. Całość łączy ze sobą jasna komunikacja i instorowa nawigacja, ułatwiająca odnalezienie się w świecie produktów i marek Super-Pharm – dodaje architekt.

Podobał się artykuł? Podziel się!

#whyoffice

#whyoffice Biuro to nie tylko adres 15 czerwca 2021 • 09:30
Debata Propertynews.pl, Propertydesign.pl, PulsHR.pl

Partnerzy

logotyp
logotyp
logotyp
logotyp
logotyp


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.