REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Swarovski z nową koncepcją sklepów. Za projektem wnętrz stoi Patricia Urquiola

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 23 gru 2019 10:29
Swarovski z nową koncepcją sklepów. Za projektem wnętrz stoi Patricia Urquiola
Fot. Materiały prasowe
Swarovski z nową koncepcją sklepów. Za projektem wnętrz stoi Patricia Urquiola
Swarovski z nową koncepcją sklepów. Za projektem wnętrz stoi Patricia Urquiola
Swarovski z nową koncepcją sklepów. Za projektem wnętrz stoi Patricia Urquiola

Luksusowa marka ze świata mody, Swarovski, zaproponowała nową koncepcję swoich sklepów detalicznych, w których nowe technologie łączą się z fizycznymi doznaniami. Pierwszy z nich zadebiutował 17 października br. w ogólnoświatowej stolicy mody, Mediolanie. Kolejne zostaną otwarte w Paryżu, Szanghaju i Pekinie. Projekt wnętrz zaprojektowała sama Patricia Urquiola!

REKLAMA

Nowe punkty sprzedaży detalicznej Swarovskiego zostały pomyślane jako interaktywna przestrzeń, która w centrum stawia samego klienta. Crystal Studio - jak zostały nazwane nowe sklepy - zachęcać ma do kreatywności i spontaniczności. 

Sercem sklepu i punktem centralnym doświadczeń zakupowych jest tzw. Sparkle Bar - swoista wyspa, przy której klienci mogą odkrywać nowe produkty, zapoznać się z wirtualną ofertą asortymentu i inspiracji oferowanych przez influencerów online, a także dobierać produkty do własnej stylizacji korzystając przy tym ze zmiennych ustawień oświetlenia w lusterkach zamontowanych na wyspie. Sparkle Bar feruje również bezprzewodową strefę ładowania smartfonów. Z kolei z myślą o klientach, których interesują szybkie zakupy przestrzeń sklepu wyposażono w ekrany dotykowe zintegrowane z funkcją Augmented Reality (Rozszerzonej Rzeczywistości).

"Zanim rozpoczęliśmy prace nad estetyką wnętrz, skupiliśmy się na funkcjonalności, a naszą ambicją było spełnienie wymagań cyfrowych naszych klientów przy jednoczesnym zaoferowaniu im wyjątkowych i wciągających wrażeń zakupowych" - mówi Robert Buchbauer, Chairman of the Executive Board and CEO Consumer Goods Business.

Tłem dla wspomnianych wrażeń są eleganckie, wysmakowane wnętrza stworzone przez sławną designerkę Patricię Urquiolę. Urquiola postawiła na energetyzujące, jasne kolory, które wpisały się w koncepcję sklepu, mającego pobudzać klientów do eksperymentów, a także surowe, wręcz industrialne akcenty, jak metalowa siatka w konstrukcji meblościanek. Ekspozycje wyselekcjonowanych produktów na meblościankach zostały zaaranżowane niczym inspiracyjne moodboardy - tak, aby zakupom towarzyszył storytelling, mogący bardziej zaangażować klientów.

Wybór materiałów stworzył studyjną atmosferę, która kontrastuje z zastosowaną ciepłą paletą barw - wspomniana siatka na przykład, choć metalowa, ma ciepły kolor różowego złota. Dodatkowo wnętrze ocieplają również detale w postaci rysunku drewna. W wystroju nie zabrakło także błękitu, flagowej barwy Swarovskiego. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.