REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Szereg zmian w warszawskich biurowcach w ramach programu "Bezpieczni w biurze"

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 21 maj 2020 14:14
Szereg zmian w warszawskich biurowcach w ramach programu "Bezpieczni w biurze"
Fot. Mat. prasowe
Szereg zmian w warszawskich biurowcach w ramach programu "Bezpieczni w biurze"
Szereg zmian w warszawskich biurowcach w ramach programu "Bezpieczni w biurze"
Szereg zmian w warszawskich biurowcach w ramach programu "Bezpieczni w biurze"

Dystrybutory z płynem dezynfekującym przy wejściach, specjalne osłony w recepcjach, punkty pocztowe w lobby budynków oraz piktogramy z najważniejszymi informacjami – to niektóre ze zmian, jakie najemcy warszawskich biur CPIPG zastaną po powrocie do pracy.

REKLAMA

CPI Property Group (CPIPG) opracował i wdrożył autorski program „Bezpieczni w Biurze”, adresowany do najemców we wszystkich swoich biurowcach. Celem programu jest zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa, po podjęciu przez najemców decyzji o powrotach i prowadzeniu pracy z biur.

Autorski program został opracowany przez Zespół Kryzysowy CPIPG. Zespół od samego początku sytuacji związanej z koronawirusem nie tylko przygotowywał stosowne zasady postępowania w nowych okolicznościach oraz reagował na bieżące kwestie, ale również skupił się na opracowaniu procedur, związanych z powrotami najemców do biur. Efektem prac jest dokument własny „Bezpieczni w Biurze”, który określa zunifikowane zasady zachowania i poruszania się w biurowcach CPIPG w Warszawie.

Podstawowym celem było bezwzględne zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom wszystkich biurowców przez zminimalizowanie potencjalnych zagrożeń. Przy wejściach, w holach windowych czy wyjściach z parkingów podziemnych ustawione zostały dystrybutory z płynem dezynfekcyjnym. Wszystkie powierzchnie wspólne oraz elementy infrastruktury, z których się często korzysta, są na bieżąco czyszczone i dezynfekowane. Recepcje główne zabezpieczone zostały specjalnymi osłonami. Pracownicy poszczególnych serwisów wyposażeni zostali w maseczki/przyłbice, jednorazowe rękawiczki oraz płyny do dezynfekcji. W okresie pracy zdalnej wykonane zostały prace czyszczenia i odkażania systemów wentylacyjnych oraz klimatyzacji.

– Naszym celem było opracowanie takiego zbioru zasad, w oparciu o wydane oficjalne Rozporządzenia, aby wszyscy pracownicy, już od wejścia, mieli poczucie najwyższych norm bezpieczeństwa. W naszych biurowcach określone zostały zasady poruszania się, korzystania z wind, ciągów komunikacyjnych oraz parkingów. W lobby zorganizowaliśmy punkty kurierskie i pocztowe oraz określiliśmy zasady odwiedzania biurowców przez gości z zewnątrz. W trzech lokalizacjach mamy kliniki medyczne. Ściśle z nimi współpracujemy, by oddzielić pacjentów od pracowników – wyjaśnia Marcin Mędrzycki P.O. Head of Asset Management w CPIPG.

Nowa organizacja życia w biurowcach jest przedstawiana i przybliżana najemcom dzięki przygotowanej kampanii informacyjnej. Wszędzie gdzie to możliwe, pojawiły się plakaty informacyjne, instrukcje czy strzałki kierujące do schodów. Wykorzystane zostały również np. podłogi czy ściany wizyjne i ekrany.

–  Komunikacja z najemcami stanowi jeden z priorytetów CPIPG. Chcąc jasno przedstawić zasady bezpieczeństwa oraz korzystania z biurowców, przygotowaliśmy kampanię informacyjną, w której za pomocą prostych piktogramów ułatwiamy najemcom funkcjonowanie w nowej rzeczywistości – np. konieczność zachowania 2-metrowego dystansu pokazujemy miarką z prawdziwą odległością. Zachęcamy do korzystania ze schodów, dopingując chętnych zabawnymi hasłami – tak działania komunikacyjne komentuje Monika Olejnik-Okuniewska, dyrektor marketingu i komunikacji CPIPG Polska

Ponadto pracownicy biurowców mogą znaleźć informacje, gdzie zlokalizowane są najbliższe punkty,
w których można kupić maseczki oraz gdzie znajdują punkty odbioru przesyłek własnych. Firma aktualnie pracuje nad organizacją paczkomatów przy naszych największych biurowcach.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.