Imponujący, bo powiększony ponad dwukrotnie do 965 mkw. sklep CCC, jest już otwarty w warszawskim centrum Wola Park. Salon został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami. Szeroka witryna i ledowe ekrany zachęcają do odwiedzin w nowym, przestronnym salonie.
Odwiedzający centrum handlowe mogą cieszyć się jeszcze większym wyborem asortymentu i komfortem podczas zakupów w salonie CCC. Przestrzeń podzielona jest na sekcje produktowe, m.in. damską, męską, dziecięcą, sportową oraz akcesoria – skórzane torebki i plecaki . Centralna aleja z liniowym oświetleniem sprawia, że klienci przechodzą przez przestrzeń podzieloną na poszczególne „pokoje” w sklepie. Taki system pozwala na uporządkowanie i kierowanie od razu do poszukiwanych produktów. Kolorystyka wnętrza jest stonowana, z neutralną paletą barw tak, żeby widoczny był flagowy pomarańczowy kolor marki. W celu uzyskania świeżego i współczesnego wyglądu, meble w sklepie są drewniane oraz minimalistyczne w designie.
Logotyp CCC został również zaktualizowany i uproszczony – zamiast zaokrąglonych końcówek liter CCC pojawiają się proste zakończenia.
W nowo zaaranżowanej przestrzeni prezentowane są najnowsze kolekcje obuwia i akcesoriów marek m.in.: Lasocki, Clara Barson czy Sprandi.