REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Sztandarowa placówka banku Pekao SA w nowej, cyfrowej odsłonie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 03 mar 2020 12:08
Sztandarowa placówka banku Pekao SA w nowej, cyfrowej odsłonie
Nowa, zdigitalizowana odsłona placówki Banku Pekao SA. Fot. Mat. prasowe
Sztandarowa placówka banku Pekao SA w nowej, cyfrowej odsłonie
Sztandarowa placówka banku Pekao SA w nowej, cyfrowej odsłonie
Sztandarowa placówka banku Pekao SA w nowej, cyfrowej odsłonie

Technologia digitalizująca działania reklamowo-informacyjne została wprowadzona w sześciu placówkach Banku Pekao SA, w tym we flagowym oddziale zlokalizowanym w słynnym warszawskim Cedecie. Od teraz przekazy skierowane do klientów banku wyświetlane są na ekranach wkomponowanych w trakty komunikacyjne placówki.

REKLAMA

Konieczność limitowania analogowych dokumentów to codzienność wielu firm i instytucji, niezależnie od branży. Według Environmental Paper Network, globalna roczna konsumpcja papieru wynosi statystycznie 55 kg na osobę. Polska jest na liście 26 państw o największym zużyciu tego surowca z wynikiem 143 kg – dwukrotnie wyższym od średniej światowej. Większość produkowanych materiałów papierowych jest użyteczna tylko przez pewien czas, później trafia do kosza lub zalega w archiwach.

Klienci indywidualni instytucji finansowych zasypywani są drukami reklamowymi w formie papierowej. Informacje w punktach sprzedaży przekazywane są za pomocą ulotek, standów i woblerów. Ich produkcja jest kosztowna i czasochłonna, a żywotność krótka. Tymczasem proces obsługi klienta może być lepiej skoordynowany zarówno pod względem logistyki, jak i doboru formatów oraz treści. Bank Pekao S.A. w swojej sztandarowej placówce, zlokalizowanej przy ul. Kruczej 50 w Warszawie, zdecydował się na wdrożenie cyfrowych kanałów komunikacji.

 – Bank Pekao przechodzi transformację technologiczną na wielu poziomach, nie mogło jej zabraknąć w placówkach, czyli w miejscu, w którym klient ma bezpośredni kontakt z marką. Zależy nam, aby klienci czuli się u nas komfortowo, mogli doświadczać najnowocześniejszych rozwiązań. Z drugiej strony system digital signage pozwala nam sprawniej zarządzać komunikacją marketingową, podawać klientom treści w atrakcyjnej formie, dzięki czemu jest ona skuteczniejsza – mówi Jorge Sanchez, dyrektor w Biurze Marketingu Banku Pekao S.A.

Partnerem Pekao S.A. w tym procesie jest Nanovo. Firma dopasowała system komunikacji do założeń nowoczesnej przestrzeni świadczenia usług finansowych. Od teraz przekazy skierowane do klientów banku wyświetlane są na ekranach w uzasadniony sposób wkomponowanych w trakty komunikacyjne placówki. Informacje emitowane na nośnikach mogą zmieniać się w zależności od kontekstu czy aktualnie obowiązującej oferty. Za programowanie ramówek odpowiada także Nanovo.

– Wdrożone rozwiązanie daje klientom banku możliwość doświadczania cyfrowej przestrzeni i konsumowania działań informacyjno-marketingowych w zupełnie nowy sposób. Placówka nabiera także nowego wymiaru w kontekście wizerunkowym, stając się silnym, ale zarazem estetycznym impulsem w przestrzeni outdoor. Czujemy się wyróżnieni mogąc pracować z Pekao S.A. przy tym projekcie i podejmować wspólne działania na rzecz digitalizowania analogowych dotychczas formatów. Tym cenniejsze to doświadczenie, że wpisuje się w niezmiernie ważny dla nas nurt paperless – mówi Dariusz Sobczak, członek zarządu Nanovo.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.