REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Tak zmienią się wnętrza Hotelu Katowice. Projekt dla marki voco przygotowała FBT – Pracownia Architektury i Urbanistyki

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 23 wrz 2021 11:43
Tak zmienią się wnętrza Hotelu Katowice. Projekt dla marki voco przygotowała FBT – Pracownia Architektury i Urbanistyki
Tak zmienią się wnętrza Hotelu Katowice. Projekt dla marki voco przygotowała FBT – Pracownia Architektury i Urbanistyki , fot. mat. pras.
Tak zmienią się wnętrza Hotelu Katowice. Projekt dla marki voco przygotowała FBT – Pracownia Architektury i Urbanistyki
Tak zmienią się wnętrza Hotelu Katowice. Projekt dla marki voco przygotowała FBT – Pracownia Architektury i Urbanistyki
Tak zmienią się wnętrza Hotelu Katowice. Projekt dla marki voco przygotowała FBT – Pracownia Architektury i Urbanistyki
Tak zmienią się wnętrza Hotelu Katowice. Projekt dla marki voco przygotowała FBT – Pracownia Architektury i Urbanistyki
Tak zmienią się wnętrza Hotelu Katowice. Projekt dla marki voco przygotowała FBT – Pracownia Architektury i Urbanistyki
Tak zmienią się wnętrza Hotelu Katowice. Projekt dla marki voco przygotowała FBT – Pracownia Architektury i Urbanistyki
Tak zmienią się wnętrza Hotelu Katowice. Projekt dla marki voco przygotowała FBT – Pracownia Architektury i Urbanistyki
Tak zmienią się wnętrza Hotelu Katowice. Projekt dla marki voco przygotowała FBT – Pracownia Architektury i Urbanistyki
Tak zmienią się wnętrza Hotelu Katowice. Projekt dla marki voco przygotowała FBT – Pracownia Architektury i Urbanistyki
Tak zmienią się wnętrza Hotelu Katowice. Projekt dla marki voco przygotowała FBT – Pracownia Architektury i Urbanistyki

Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego jako pierwsza wprowadza na polski rynek markę voco należącą do sieci InterContinental Hotels Group (IHG). Pod szyldem tej marki funkcjonować będzie Hotel Katowice. FBT – Pracownia Architektury i Urbanistyki przedstawiła zwycięski projekt, na podstawie którego obiekt zostanie dostosowany do wymogów sieci IHG.

REKLAMA

Hotel Katowice położony jest w samym sercu Katowic – w bezpośrednim sąsiedztwie katowickiego „Spodka”, Międzynarodowego Centrum Kongresowego oraz sali koncertowej Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia. Dzięki tej lokalizacji goście korzystający z obiektu mają swobodny dostęp do kluczowych punktów aglomeracji: zabytków kultury, centrów handlowych, rozrywkowych i naukowych.

–  voco Katowice będzie pierwszym hotelem tej marki, otwartym w Polsce. Nie raz już podkreślałem, że mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek. Jesteśmy przekonani, że marka voco da nową jakość hotelowi Katowice, w którym – ze względu na doskonałą lokalizację – będą mogli zatrzymać się zarówno goście biznesowi, jak i turystyczni. Wierzę, że dzięki podjętym działaniom nasz hotel będzie wyróżniał się na tle innych obiektów i umocni swoją pozycję na turystycznej mapie Katowic – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

Jednym z głównych założeń projektu przygotowanego przez pracownię architektoniczną FBT jest podkreślenie obecnej architektury i nawiązanie do lat, w których powstawał budynek. We wnętrzach znajdują się dzieła polskiego designu, idealnie komponujące się ze stylem, który proponowany jest hotelach w marki voco.

Bar w lobby zlokalizowany jest przy oknach, tak żeby w okresie letnim, po rozsunięciu okien, móc korzystać z baru od strony tarasu. Projekt zakłada, że teren patio dostępny jest teraz bezpośrednio z tarasu lobby za pośrednictwem schodów. Z kolei przestrzeń restauracji została powiększona, dzięki czemu naturalne światło wpada do niej od dwóch stron. Pod sufitem znajduje się materiałowa instalacja, która tworzy niepowtarzalny klimat wnętrza.

W części podziemia, również wygospodarowana została przestrzeń dla gości konferencyjnych, do której można dostać się za pomocą wind i klatki schodowej. Znajdują się tam sale konferencyjne, utrzymane w kolorystyce powtarzającej się w całym hotelu oraz strefa fitness wraz z siłownią.

Marka hotelowa voco łączy w sobie wiarygodność dużej marki z nieformalnością i urokiem indywidualnego hotelu. Pochodząca z łaciny nazwa voco oznacza „zapraszać”, „spotykać się” i reprezentuje przemyślany, świeży i czarujący charakter marki. IHG podkreśla, że gość poczuje rzeczywistą różnicę pomiędzy innymi hotelami a hotelami voco, które są połączeniem nieformalnego charakteru i jakości globalnej marki w nowoczesnej odsłonie. 

Hotele voco to miejsca dla doświadczonych podróżników, którzy wiedzą czego chcą i podróżują na własnych warunkach, jednocześnie ceniąc swoje życie towarzyskie i rodzinne na równi ze swoimi ambicjami zawodowymi. Dlatego pokoje gościnne charakteryzują się żywym, współczesnym wystrojem, a voco zachęca gości do spędzenia czasu w zaciszu własnego pokoju lub korzystania z tętniącego życiem baru i restauracji, by oddać się „życiu w stylu voco”.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.