Marka Tiffany & Co. świętuje 185-lecie istnienia na świecie i 150-lecie funkcjonowania w Londynie. Z tej okazji powstała wystawa "Vision and Virtuosity" będąca wizualną kroniką istnienia legendarnej firmy jubilerskiej.
Wystawa "Vision and Virtuosity" pokazuje historię marki w niezwykle szerokim ujęciu. Dzięki niej możemy zobaczyć nie tylko archiwalne projekty luksusowej biżuterii, ale również koncepcje słynnych witryn okiennych, wirtualne doświadczenia AR, a nawet pokój poświęcony filmowi "Śniadanie u Tiffany'ego".
Wystawa w Galerii Saatchi prezentuje ponad 400 produktów z archiwów marki jubilerskiej, w tym niedawno nabyty ponad 80-karatowy Empire Diamond.
Tiffany & Co. po raz pierwszy zaprezentowało wystawę "Vision and Virtuosity" w Szanghaju w 2019 roku. Jednak na potrzeby londyńskiej odsłony marka dodała nowe eksponaty, m.in. czarną satynową suknię Givenchy noszoną przez Audrey Hepburn w filmie "Śniadanie u Tiffany'ego" z 1961 roku.
Wystawa "Vision & Virtuosity" będzie dostępna w Saatchi Gallery w Londynie do 19 sierpnia 2022 r. Wstęp jest bezpłatny, bilety wystarczy zarezerwować za pośrednictwem aplikacji Tiffany & Co's Exhibition.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Architekt Kazimierski i Ryba sp.j.
Architekt PRC Architekci
Architekt, założyciel nsMoonStudio
Generalny projektant, właściciel S.A.M.I. Architekci
Dyrektor Generalny Biuro Architektoniczne WIZJA Sp. z o.o.
Architekt, założyciel Susuł & Strama Architekci