Carrefour Polska przeprowadził remodeling hipermarketu w warszawskiej Galerii Bemowo przy ul. Powstańców Śląskich 126. Postawiono na nowoczesne rozwiązania, które ułatwiają logistykę i podnoszą komfort zakupów. Na klientów czekają nowe koncepty handlowe m.in. store in store czy nowoczesne tematyczne strefy zakupowe.
Sklep Carrefour w Galerii Bemowo przy ul. Powstańców Śląskich 126 to nowoczesny dwupiętrowy hipermarket o powierzchni sprzedaży ponad 11 tys. mkw., który po remodelingu zaoferował bardziej rozbudowany asortyment blisko 50 tys. produktów, w tym m.in.: artykuły tradycyjne, prozdrowotne, BIO oraz pełny wachlarz smaków kuchni świata. Klienci znajdą tu lokalne produkty pozyskiwane przez sklep od mazowieckich rolników oraz drobnych, rzemieślniczych producentów - w tym m.in. warzywa i owoce, pieczywo i wyrobów cukiernicze a także wędliny oraz nabiał.
Ofertę sklepu uzupełnia szeroka gama produktów bezmięsnych oraz marki własnej Carrefour w atrakcyjnych cenach. W sklepie po modernizacji zostały dodatkowo wydzielone dla klientów specjalne strefy zakupowe, np. strefa Targu Świeżości, w której konsumenci zaopatrzą się w świeże pieczywo, ryby, wędliny oraz mięso. W nowej odsłonie znalazła się także rozbudowana strefa alkoholi z szerokim wyborem produktów dla koneserów, w tym selekcją alkoholi mocnych.
Do zmodernizowanego hipermarketu na Bemowie został wprowadzony bardzo doceniany przez klientów koncept sieci pod nazwą store in store. To specjalistyczny sklep działający samodzielnie wewnątrz hipermarketu. W Carrefour przy ul. Powstańców Śląskich 126 zostały otwarte dwa takie koncepty: ze zdrową żywnością oraz kuchniami świata.
W warszawskim hipermarkecie został całkowicie zmodernizowany system chłodniczy. W trosce o środowisko w placówce zastosowano szereg rozwiązań, dzięki którym sklep jest bardziej zrównoważonym miejscem do zakupów. W budynku wykorzystano energooszczędne oświetlenie, a w lodówkach i zamrażarkach zamontowano szyby wpływające na ograniczenie emisji CO2. Co więcej, Carrefour systematycznie ogranicza masę opakowań produktów własnych oraz rozbudowuje asortyment sprzedawany w opakowaniach wielorazowych. Zgodnie z zamysłem zero waste produkty z krótkim terminem ważności będą przeceniane nawet o 90 proc.
Podobnie jak w pozostałych hiper- i supermarketach Carrefour klienci zmodernizowanego obiektu w Warszawie będą mogli oddawać butelki zwrotne bez konieczności przedstawienia paragonu. Sieć będzie zachęcać również do skorzystania z toreb i opakowań wielorazowych przy produktach na wagę, a także udostępni kartony do pakowania zakupów.
Prezes, Generalny Projektant AGG – Architekci Grupa Grabowski Sp. z o.o.
Wiceprezes, Generalny Projektant AGG – Architekci Grupa Grabowski Sp. z o.o.
Prezes Atelier Loegler Architekci Sp. z o.o.
Generalny Architekt, Właściciel Maćków Pracownia Projektowa Sp. z o.o.
Właściciel Autorska Pracownia Architektury HUBKA
Założyciel, Główny Projektant Massive Design