Marka CCC zaskoczyła nowym flagowym salonem w zachodniej części Berlina. Najnowszy koncept salonu o pow. 1,8 tys. mkw. zlokalizowany jest na jednej z głównych ulic handlowych Berlina.
Tauentzienstrasse to popularna, jedna z głównych ulic handlowych Berlina – tzw. high street, gdzie wszystkie wiodące marki mają tam sklepy. CCC postawił na sprawdzoną lokalizację, salon znajduje się obok Centrum Handlowego Europa-Center naprzeciwko słynnego domu towarowego Kaufhaus des Westens.
Powierzchnia sklepowa zajmuje dwa piętra na 1,8 mkw. Sklep jest w nowym koncepcie CCC. Co wyróżnia koncept? Charakteryzuje się szerokim wejściem oraz otwartą, w pełni przeszkloną witryną z ekranami LED, która ma za zadanie przyciągnąć uwagę klientów galerii. We wnętrzu również postawiono na ekrany LED m.in. za kasą. Co ciekawe, kasa umieszczona jest nie jak do tej pory z boku, ale na końcu sklepu. Przestrzeń podzielona jest na sekcje produktowe, m.in. damską, męską, dziecięcą, sportową i akcesoriów. Dzięki temu możliwa jest intuicyjna nawigacja klienta po sklepie oraz większy komfort robienia zakupów. Centralna aleja z liniowym oświetleniem sprawia, że klienci przechodzą przez przestrzeń podzieloną na poszczególne "pokoje" w sklepie. Design mebli jest minimalistyczny, zaś same meble wykonano z drewna.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Architekt, założyciel Susuł & Strama Architekci
Architekt, właściciel Plus Architekci
architekt, założyciel Mode:lina Architekci
architekt, założyciel Mode:lina Architekci
Architekt, założyciel BJK Architekci
architekt, założyciel CDF Architekci