
Sieć kawiarni Starbucks i odzieżowa marka Herschel połączyły siły wypuszczając na rynek limitowaną kolekcję. W skład kolekcji wchodzą produkty, do których produkcji użyto materiałów z odzysku, w tym m.in. kawowych fusów!
W kolekcji Starbucks® X Herschel znajdują się klasyczne torby, plecaki i nerki - wszystkie z logo i w barwach marki. Produkty wchodzące w jej skład wykonane zostały z tkaniny z recyklingu, która łączy pochodzący z odzysku poużytkowego PET oraz fusy z kawy.
Akcesoria sprawdzą się podczas codziennych miejskich podróży, a charakterystyczny design zainspirowany owocami kawowca ma przypominać o wspólnej dla marki, jak i jej Gości, miłości do kawy, ludzi i planety. Produkty dostępne są w kawiarniach na terenie całej Polski, do wyczerpania zapasów.
– Z dumą wprowadzamy na nasz rynek tę wyjątkową kolekcję, powstałą we współpracy z kultową już marką Herschel. W Starbucks nieustannie poszukujemy możliwości angażowania się w działania spójne z ideą zrównoważonego rozwoju. Pragniemy inspirować naszych Gości i zachęcać ich do wspólnego podejmowania wyborów przyjaznych planecie. Wierzymy, że nowa limitowana kolekcja akcesoriów zainteresuje osoby, którym bliska jest nie tylko nasza marka, ale także dobro środowiska. – mówi Paula Chudzińska, brand manager Starbucks Polska.
Starbucks w Polsce posiada na swoim koncie liczne działania z obszaru less waste, takie jak np. zachęcanie do korzystania z kubków wielokrotnego użytku, wtórne wykorzystanie kawowych fusów, czy angażowanie się w działania służące ograniczaniu marnowania żywności.
założyciel JSK Architekci
Generalny projektant Stelmach i Partnerzy Biuro Architektoniczne Sp. z o.o.
współwłaściciel Biuro Architektoniczne DDJM
Generalny Projektant, wiceprezes Kuryłowicz & Associates Sp z o.o.
główny projektant MAAI
współwłaściciel JSK Architekci