REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Tu design gra pierwsze skrzypce. Medicover Stomatologia z wnętrzami na wzór hotelu

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 30 sie 2021 13:39
Tu design gra pierwsze skrzypce. Medicover Stomatologia z wnętrzami na wzór hotelu
Wioletta Januszczyk, dyrektor zarządzająca Medicover Stomatologia, Fot. mat. prasowe
Tu design gra pierwsze skrzypce. Medicover Stomatologia z wnętrzami na wzór hotelu
Tu design gra pierwsze skrzypce. Medicover Stomatologia z wnętrzami na wzór hotelu
Tu design gra pierwsze skrzypce. Medicover Stomatologia z wnętrzami na wzór hotelu
Tu design gra pierwsze skrzypce. Medicover Stomatologia z wnętrzami na wzór hotelu

Przyszedł czas na rozwijanie patient experience w centrach stomatologicznych. Staranne projektowanie wnętrz customer friendly i podkreślanie znaczenia relacji międzyludzkich stają się kluczowym aspektem tworzenia centrum stomatologicznego Medicover Stomatologia.

REKLAMA

Customer experience hoteli premium staje się nowym benchmarkiem dla patient experience centrów Medicover Stomatologia. Marka w swoim rozwoju coraz odważniej sięga po najlepsze doświadczenia innych branż – co zaskakujące – także tych niezwiązanych z medycyną. Powód?

– Ostatnie lata przynoszą znaczące zmiany w oczekiwaniach pacjentów-konsumentów. Wciąż najważniejsze są jakość leczenia czy dostęp do najnowszych technologii, rośnie natomiast rola patient experience, czyli całości doświadczeń, jakie towarzyszą wizycie u dentysty. Liczy się już pierwsze wrażenie, pierwszy kontakt z centrum, który powinien wyzwalać tylko pozytywne odczucia – mówi Wioletta Januszczyk, dyrektor zarządzająca Medicover Stomatologia. 

–  Pacjenci zwracają dziś uwagę m.in. na standard obsługi i to na każdym etapie leczenia, także na jakość relacji z lekarzem, personalizację usług, a nawet na design miejsca, w którym są leczeni. Z naszych badań wynika, że już dla co piątego pacjenta istotne jest indywidualne podejście lekarza do pacjenta. Tyle samo osób oczekuje, że zarówno lekarz, jak i centrum stomatologiczne zapewnią im maksymalny komfort podczas wizyty.

Skąd te zmiany? Rozwój rynku stomatologicznego w Polsce wpłynął na przemodelowanie oczekiwań pacjentów. Lekarze są coraz lepiej wykształceni i nieustannie podnoszą kwalifikacje. Z dostępem do najnowocześniejszych technologii też nie ma problemu, natomiast w dziedzinie relacji z pacjentem wciąż pozostało wiele do nadrobienia. To właśnie skłoniło Stomatologię Medicover do sięgnięcia po doświadczenia branży hotelarskiej, która customer experience doprowadziła do perfekcji przez dekady doskonalenia swoich usług. 

– Rynek stomatologiczny nie jest jeszcze tak postępowy w kwestii nawiązywania relacji z klientem, jak branża hotelowa z gośćmi. Szukając najlepszych praktyk, nie możemy zamykać się wyłącznie we własnej branży, w schematach, które już wypracowano. Konieczne jest szukanie inspiracji i rozwiązań poza stomatologią. Sięgnięcie po praktyki znane w hotelach to pionierskie podejście, które ma szansę nie tylko zaspokoić oczekiwania pacjenta, ale także zmienić podejście Polaków do samego leczenia – mówi Wioletta Januszczyk.

Potencjał jest ogromny. Jak zauważa Joanna Zienkiewicz, patient experience manager z Medicover Stomatologia, rynek hotelowy ma wiele do zaoferowania współczesnej dentystyce i pacjentowi.

– Paradoksalnie projektowanie customer experience nie jest tak powszechne w świecie usług, także usług medycznych. Wciąż kojarzy się z rynkiem dóbr luksusowych. To, co robi obecnie Medicover Stomatologia, to zupełnie nowe podejście oparte na idei, w której Pacjent – jako jednostka ze swoimi unikalnymi potrzebami – stawiany jest w centrum zainteresowania – mówi.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.