Firma Karlik, która reprezentuje markę Volvo w Wielkopolsce zagościła na stałe w przestrzeniach poznańskiego Starego Browaru. W showroomie o powierzchni ponad 230 mkw. prezentuje na ekspozycji cztery modele szwedzkiej marki. Architektura showroomu to odzwierciedlenie wartości Volvo i skandynawskiego dziedzictwa stylu.
Nowy showroom Volvo zlokalizowany jest na parterze Pasażu. Centralne miejsce w salonie zajmują samochody Volvo. Urozmaiceniem ekspozycji jest prezentacja produktów z autorskich linii Volvo Lifestyle: biżuterii pARTs, tworzonej ze zużytych części samochodów Volvo, torby szyte ze zużytych banerów reklamowych i akcesoria samochodowe. Okres otwarcia wzbogaca ekspozycja aut przed lokalem - na tzw. Placu Czterech Kolumn.
Unikalny koncept inspirowany skandynawskim stylem
Showroom Volvo w poznańskim centrum różni się od salonów Firmy Karlik w innych lokalizacjach. To nie pierwsza marka, która na potrzeby otwarcia swojego salonu w Starym Browarze zdecydowała się stworzyć dedykowany koncept - podkreśla Renata Gralec. Firmy świetnie wyczuwają, że współtworzą centrum handlowe z unikalną ofertą i wychodzą z propozycjami niestandardowych lub wręcz eksperymentalnych formatów. Doceniają to klienci, którzy wiedzą, że u nas nawet dobrze znane marki zaskoczą ich niekonwencjonalnym ujęciem.
- Architektura showroomu to odzwierciedlenie wartości Volvo i skandynawskiego dziedzictwa stylu. W przestrzeni wypoczynkowej dla klientów przygotowano wygodną kanapę i fotele zaprojektowane specjalnie dla Volvo przez szwedzką firmę Senab. Odwiedzających nas gości zachęcamy do kultywowania szwedzkiego rytuału FIKA, oznaczającego przerwę w codziennych obowiązkach na filiżankę kawy - mówi Grzegorz Urbański, PR & Communication Manager Volvo Firma Karlik.
Założyciel, Architekt Nizio Design International
Architekt FBT Pracownia Architektury i Urbanistyki
Architekt FBT Pracownia Architektury i Urbanistyki
Architekt Kazimierski i Ryba sp.j.
Architekt Kazimierski i Ryba sp.j.
Architekt PRC Architekci