REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

W Warszawie powstaje Muzeum Prawdziwej Czekolady

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 29 wrz 2020 11:00
fot. mat. prasowe

Nadchodząca jesień zapowiada się słodko! W Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 9/15 powstaje właśnie pierwsze w Polsce Muzeum Prawdziwej Czekolady, w którym znajdzie się wszystko to co, wiąże się z historią i wytwarzaniem czekolady.

REKLAMA

Muzeum Prawdziwej Czekolady to inicjatywa podwarszawskiej Manufaktury Czekolady Chocolate Story, która od ponad 10 lat zajmuje się produkcją czekolad bean-to-bar – od ziarna kakaowca po tabliczkę czekolady. Krótkie składy, wysoka jakość ziaren kakaowca i rzemieślnicza produkcja to cechy „prawdziwej czekolady”, z której słynie manufaktura.

Skąd pomysł na muzeum? – Działalność edukacyjna oraz szerzenie idei prawdziwej czekolady to bardzo ważna część naszej pracy, którą do tej pory realizowaliśmy w czasie warsztatów czekoladowych. Pomysł na stworzenie Muzeum Prawdziwej Czekolady kiełkował w nas od samego momentu powstania naszej firmy. Chcemy zrzeszać ludzi podobnych do nas: pasjonatów i miłośników czekolady, ale także zaszczepiać tego bakcyla w innych – mówi Krzysztof Stypułkowski, jeden z założycieli Manufaktury Czekolady Chocolate Story. Muzeum Prawdziwej Czekolady to pierwszy tego typu projekt w Polsce. Będzie zlokalizowane w centrum Warszawy, w lokalu przy ul. Marszałkowskiej 9/15. Miejsce będzie w pełni poświęcone najstarszemu smakołykowi świata. Odwiedzający zdobędą tutaj wiedzę m.in. na temat historii, pochodzenia, produkcji i obecności czekolady na świecie. Uzupełnieniem części edukacyjnej, będzie część praktyczna – warsztaty czekoladowe.

Dołącz do tworzenia Muzeum Prawdziwej Czekolady!

Długoletnia działalność firmy założonej przez pasjonatów pozwoliła zgromadzić wyjątkowe okazy, które znajdą się na wystawie stałej muzeum. Chcąc rozszerzyć zgromadzone zbiory, a także dać możliwość współtworzenia pierwszego w Polsce Muzeum Prawdziwej Czekolady każdemu, manufaktura ogłosiła inicjatywę pozyskanie kolejnych eksponatów. — Jesteśmy zainteresowani każdym przedmiotem historycznie związanym z czekoladą. W szczególności poszukujemy etykiet, plakatów, puszek i pudełek z XIX I XX wieku, a także wszelkich gadżetów, broszur czy książek. Świetnym uzupełnieniem naszej kolekcji będą również urządzenia i narzędzia do rzemieślniczej produkcji czekolady — mówi Krzysztof Stypułkowski z Manufaktury Czekolady Chocolate Story. Każdego, kto zdecyduje się przekazać eksponaty do muzeum, organizator nagrodzi wyrobami własnej produkcji. Za najciekawsze zgłoszenia przewidziane są nagrody pieniężne nawet do 1000zł! — Zajrzyjcie do szafek, piwnic i innych zakamarków w swoich domach. Może to właśnie tam kryją się ciekawe eksponaty, które my odpowiednio nagrodzimy? — dodaje. Na ten moment dokładna data otwarcia muzeum nie jest jeszcze znana, jednak organizator zapewnia, że będzie ono miało miejsce jeszcze tej jesieni.

Zgłoszenia eksponatów można przesyłać przez formularz, który znajduje się w linku: https://manufakturaczekolady.pl/eksponaty. Akcja potrwa od dnia 28 września 2020 r. do 9 listopada 2020 r. do godziny 23:59. Regulamin znajduje się w zakładce z formularzem.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.