REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Więcej sklepów sportowych w centrach miast. To będą nowe, bliższe klientowi formaty

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 09 paź 2019 10:32
Więcej sklepów sportowych w centrach miast. To będą nowe, bliższe klientowi formaty
fot. mat. prasowe

Po kilku latach dynamicznych wzrostów stabilizuje się rynek artykułów sportowych. Eksperci przewidują, że efektem tych zmian będzie coraz bardziej zażarta walka o klientów – patrząc na Zachód Europy, jej przejawy możemy obserwować już dziś.

REKLAMA

Otoczenie kreujące doświadczenia zakupowe

Prawdopodobieństwo powrotów do paryskiego Decathlon City mają w założeniu zwiększać także zastosowane rozwiązania z zakresu shopping experience i visual merchandisingu. – Dla kolorowego asortymentu stworzono wyjątkowe otoczenie. Czarny sufit, ciemna podłoga i czarne tło produktów oraz białe ściany wokół nich pozwalają zbudować efektowny kontrast. W połączeniu z oprawami kierunkowym aranżacja ułatwia odnalezienie tego, czego akurat się szuka – mówi Gabryelczyk. – Zadbano także o kreujące atmosferę miejsca detale. W wąskim korytarzu urządzano „tunel pływacki”: naprzeciw ściany z wielkoformatową grafiką przedstawiającą mknącą pod wodą osobę wyeksponowano akcesoria potrzebne na basenie. Zastosowano tu także oświetlenie podążające za klientem - gdy idzie się wzdłuż tunelu, stopniowo się on rozświetla. By dodatkowo skłonić do zapozna się z ofertą prezentowaną na piętrze, na klatce schodowej umieszczono ozdobne, przyciągające wzrok oprawy z kloszami różnych kształtów – opowiada Gabryelczyk.

Zapraszające witryny

Przyciąganie światłem pomaga także w przekierowaniu do sklepu ruchu z ulicy. Część z dużych okien wystawowych zaaranżowano tak, że przechodząc obok sklepu da się wejrzeć w jego głąb. Zwiększa to szansę, że w oko potencjalnego klienta wpadnie coś, czego akurat potrzebuje. Witryny są szczególnie efektowne po zmroku. Dzięki zastosowaniu energooszczędnych opraw LED można było zastosować rozwiązania oświetleniowe dające dość dużo światła, by rozświetlało ono także strefę wejścia, przyciągając wzrok i zapraszając do wejścia.

Lokalizacje bliższe klientom, nowoczesne rozwiązania przyciągające wzrok do produktów (zarówno z zewnątrz i jak wewnątrz placówki), nacisk na wygodę korzystania oraz wyróżniające się, atrakcyjne wizualnie akcenty – w obliczu mającej zwiększać swoją intensywność walki o klienta sklepów sportowych tego typu zabiegi będę coraz częściej i z coraz większą świadomością stosowane i u nas.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.