REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Wielka metamorfoza Blue City

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 04 lip 2018 09:41
fot. mat. prasowe

Warszawskie Blue City inwestuje i wzbogaca swoją ofertę o nowe sklepy, funkcje i usługi, zmieniając się w unikalne na skalę kraju centrum handlowo – rozrywkowe.

REKLAMA

Centrum Handlowe Blue City przechodzi spektakularną przemianę, dając klientom coraz więcej powodów do jego odwiedzin. Centrum pozyskało nowego, dużego najemcę. Jesienią najnowszy i unikalny w skali światowej koncept otworzy tu IKEA. Sklep będzie wyposażony w innowacyjne rozwiązania prezentacji asortymentu, które ułatwią dokonywanie zakupów.

Ogromne zmiany czekają najwyższe trzy poziomy Blue City, gdzie skoncentrowana zostanie oferta rozrywkowa i gastronomiczna, dostępna dla klientów również w niedziele
z ograniczeniami handlu.

Kino, fitness, zabawa i rozrywka

Pod koniec roku Blue City wzbogaci się o kino, które będzie pierwszym obiektem Heliosa
w Warszawie. Multipleks z 8 salami projekcyjnymi i około 900 fotelami zostanie wyposażony
w nowoczesne rozwiązania technologiczne, zapewniające wyjątkową jakość obrazu
i dźwięku. Kinomani odwiedzający pierwszego warszawskiego Heliosa będą mieli możliwość skorzystania z oferty premium sieci i oglądania filmów także w 3 salach Helios Dream z elektrycznie regulowanymi fotelami.

Blisko 5 tys. mkw., dotychczas wykorzystywanych na cele biurowe zajmie niemiecki operator fitness klubów, firma Fit/One, dla którego będzie to debiut na polskim rynku. Będzie to również największy pod względem powierzchni klub fitness w Polsce. Mimo, że jego otwarcie jest zaplanowane na koniec roku, klub rozpoczął już z sukcesem sprzedaż karnetów.

Na jesień zaplanowano inaugurację odmienionej, jednej z największych sal zabaw dla dzieci Inca Play, gdzie przybędzie atrakcji, a atestowane konstrukcje zabawowe pozwolą rodzicom bawić się ze swoimi dziećmi.

Kolejną niespodzianką dla klientów będzie unikalny, pierwszy w Polsce, a trzeci na świecie,
po Czechach i Dubaju, koncept rozrywkowy TEPfactor. W Czechach, gdzie działa od 2012 roku, odwiedziło go już ponad 200 tys. osób.

Unikalne miejsce w skali kraju

- Naszym celem jest przystosowanie Blue City do zmieniających się realiów rynkowych, wymagań klientów, sposobu, w jaki rodziny spędzają wolny czas. Postanowiliśmy ponieść wielomilionowe nakłady inwestycyjne, aby dostosować centrum do nowych wyzwań. W ten sposób chcemy również zminimalizować wpływ ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele na naszą działalność. Głęboko wierzę, że wszystkie podejmowane przez nas działania zwiększą poziom zadowolenia naszych klientów, czyniąc Blue City najciekawszym centrum handlowym w mieście – mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.

Przemianie Blue City sprzyja nietypowa architektura. Siedem kondygnacji i niespotykanej wysokości atrium z głównym placem w środku ułatwia wyraźny podział na strefy handlu, jedzenia i rozrywki.

Blue City pozyskało również innych najemców z segmentu rozrywkowego oraz nowe restauracje, które rozpoczną działalność w czwartym kwartale tego roku. Ponadto wymienione zostaną na większe i nowocześniejsze interaktywne mapy, a przed świętami pojawią się nowe dekoracje świąteczne. Przygotowywana jest także nowa strona internetowa centrum.

Centrum Handlowe Blue City miało do tej pory najszerszą propozycję rozrywki i najbardziej rozbudowaną ofertę dla dzieci w Warszawie. Teraz będzie unikalnym centrum handlowym i rozrywki na skalę kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie