We wrocławskim centrum handlowym Magnolia Park ruszył największy w województwie dolnośląskim salon marki Wólczanka. Ekspozycja na 125 m kw. powierzchni handlowej została zaprojektowana tak, aby konsument miał możliwość zapoznać się z pełną ofertą marki.
- Bardzo cieszymy się, że możemy zaprosić klientów z Dolnego Śląska do nowej Wólczanki. Dzięki nowoczesnej ekspozycji i dużej powierzchni możemy zaprezentować tu atrakcyjnie poszczególne produkty jak i całe sylwetki. Podnosi to komfort zakupów i sprzyja podejmowaniu przemyślanych decyzji – mówi Marta Fryzowska, wiceprezeska Grupy VRG odpowiedzialna za rozwój segmentu odzieżowego.
VRG rozwija nowy koncept sklepów Wólczanka od 2021 roku. Pierwszy taki punkt wystartował w maju 2021 roku w Bonarka City Center w Krakowie. Klienci mogli tu zobaczyć pełen, rozszerzony asortyment marki, w ramach o wiele większej niż kiedykolwiek wcześniej powierzchni. Nową koncepcję konsekwentnie realizowały otwarte w pierwszym kwartale br. salony w warszawskiej Westfield Arkadia, katowickim Silesia City Center, CH Focus w Zielonej Górze i City Center w Rzeszowie.
- Nasza strategia zarządzania powierzchnią handlową jest silnie skoncentrowana na kryterium efektywności i rentowności sprzedaży. Realizujemy ją zamykając nierentowne punkty, a w nowych lub tych o największym potencjale testujemy nowe rozwiązania i formaty. Dzieje się to w sposób ewolucyjny, w rytm odnowień okresów najmu lub planowanych otwarć – podkreśla Marta Fryzowska. – Dzięki rozważnemu podejściu do otwarć i starannemu doborowi lokalizacji jesteśmy w stanie przy mniej więcej stałej powierzchni handlowej na poziomie grupy uzyskiwać wzrost EBIT i rentowności poszczególnych sklepów.
Charakterystycznymi elementami nowego konceptu Wólczanki są wydzielone sekcje damska i męska, osobne strefy dla koszul, dzianin, okryć wierzchnich i dodatków oraz dominujący w witrynie duży ekran, na którym eksponowane są aktualne kampanie marki. Powierzchnię salonu zaprojektowano zgodnie z najnowszymi trendami, łącząc nowoczesność z funkcjonalnością. Materiały wykończeniowe oraz oświetlenie dobierano z oferty dostawców mogących wylegitymować się odpowiednimi „zielonymi” certyfikatami.
Założyciel, Architekt KWK Promes
Partner, Architekt Sud Architectes Polska
Współwłaściciel, Architekt Ultra Architects
Współwaściciel, Architekt Ultra Architects
Członek Zarządu, Współwłaściciel, Architekt RKW Rhode Kellermann Wawrowsky Architektura + Urbanistyka
Współwłaściciel, Architekt AD Artis Architects