Niemal 1200 mkw., design od niemieckiego architekta Volkera Metza, największa perfumeria w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej - tak w kilku słowach można opisać otwarty 28 października salon marki Douglas w Westfield Arkadia.
Nowa perfumeria zajmuje powierzchnię 1156 mkw., w której sama strefa Douglas SPA stanowi ponad 100 mkw. Znajduje się w niej ponad 40 odsłon wizualizacji marek z ich własnym DNA, a także dziewięć tzw. shop-in-shop, czyli stref dedykowanych markom makijażowym i zapachowym. To wyjątkowy świat luksusowych marek, takich jak Chanel, Dior, Giorgio Armani Cosmetics, Lancôme, Byredo, Tom Ford, Acqua di Parma i Maison Margiela oraz debiutującej na naszym rynku Molton Brown.
- Oddając klientom to wyjątkowe miejsce, mamy nadzieję, że spełnimy oczekiwania i wymagania Polek i Polaków, którzy świetnie odnajdują się w najnowszych, światowych trendach – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region. – Jestem przekonana, że polski rynek dojrzał do wprowadzenia marek, które do tej pory były dostępne tylko za granicą, w najważniejszych miejscach zakupowych na mapie świata. Jestem również pewna, że nasi stali klienci, jak również ci, którzy nas dopiero odkryją, docenią nowoczesne rozwiązania multichannelowe i niezwykle bogatą ofertę perfumerii Douglas w Westfield Arkadia - dodaje Mosurek-Zava.
Architektka, Wiceprezeska OW SARP Pracownia Architektoniczna Aleksandra Wasilkowska
Wiceprezes zarządu, Architekt Ingarden & Ewý Architekci
Właściciel Mroczkowski Architekci
Wspólnik Grupa 5 Architekci
Szef Zespołu Projektowego Perbo-Projekt
Założyciel Archimedia