REKLAMA
PARTNER PORTALU partner portalu
×

Szukaj w serwisie

Wyszli z online’u, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 22 kwi 2022 10:54
Wyszli z online’u, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
We wrocławskiej Galerii Dominikańskiej otwarto pierwszy stacjonarny sklep marki Mięta Design, fot. mat. prasowe
Wyszli z online’u, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z online’u, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z online’u, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z online’u, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z online’u, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z online’u, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z online’u, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z online’u, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z online’u, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z online’u, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z online’u, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z online’u, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem

We wrocławskiej Galerii Dominikańskiej otwarto pierwszy stacjonarny sklep marki Mięta Design. - Ostatni rok był naszym wyłanianiem się z „onlajnu”. Paradoksalnie, gdyż czasy epidemii sprzyjają całkowicie odwrotnym tendencjom – marki przenoszą się raczej do świata wirtualnego. My postanowiliśmy zbliżyć się do ludzi, poznać ich, odpowiedzieć na potrzebę namacalnego kontaktu z naszymi produktami, które na żywo wyglądają jeszcze bardziej magicznie - opowiadają Katarzyna i Piotr Iskra, twórcy marki Mięta Design.

REKLAMA

W należącej do portfolio Atrium Poland Real Estate Management Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu otwarto pierwszy stacjonarny sklep marki Mięta Design. Ten innowacyjny producent szytych ręcznie, unikatowych toreb, saszetek i plecaków to zwycięzca organizowanego przez Atrium konkursu Wygraj pop-up store! Pomysł na tę inicjatywę powstał w ramach wewnętrznego programu innowacji, którego celem jest wspieranie młodych marek w rozwoju w handlu stacjonarnym i dotarciu do szerszego grona klientów.  

Przeczytaj też: Podążając za dewizą "more is more". Tak wygląda pierwszy salon Philipp Plein w Polsce

W konkursie Atrium wzięło udział blisko 100 polskich marek. O zwycięstwie Mięta Design zdecydowały m.in. innowacyjny charakter konceptu oraz przemyślana strategia marki na rozwój i promocję sklepu w centrum handlowym. Produkty Mięty są tworzone z dbałością o każdy szczegół, a jej twórcy – Katarzyna i Piotr Iskra –  dzięki otwarciu się na stacjonarny kanał sprzedaży chcą dotrzeć ze swoją ofertą do szerokiej grupy nowych odbiorców.

– Ostatni rok był naszym wyłanianiem się z „onlajnu”. Paradoksalnie, gdyż czasy epidemii sprzyjają całkowicie odwrotnym tendencjom – marki przenoszą się raczej do świata wirtualnego. My postanowiliśmy zbliżyć się do ludzi, poznać ich, odpowiedzieć na potrzebę namacalnego kontaktu z naszymi produktami, które na żywo wyglądają jeszcze bardziej magicznie. Od jakiegoś czasu myśleliśmy o otwarciu sklepu stacjonarnego. Dlatego konkurs Atrium idealnie wpisał się w nasze plany ipotrzeby. Wierzymy, że pop-up w Galerii Dominikańskiej stanie się naszą trampoliną do rozbudowy stacjonarnej sieci sprzedaży detalicznej – mówią Katarzyna i Piotr Iskra, właściciele i twórcy marki Mięta Design.

Początki marki sięgają 2013 roku, kiedy to para zaczęła pokazywać swoje pierwsze projekty w mediach społecznościowych. Aktualnie Mięta Design ma prawie 123 tys. obserwujących na Facebooku i ponad 15 tys. na Instagramie. W jej ofercie, oprócz nerek, od których wszystko się zaczęło, można znaleźć mniejsze i większe torby, etui na laptopa, wielozadaniowe saszetki, breloki-frędzle, a nawet ozdoby do włosów. W 2021 roku talent i pracowitość współtwórczyni marki, Kasi, zostały docenione przez Polską Akademię Mody, która przyznała jej prestiżową nagrodę dla początkujących projektantów – Srebrną Szpilkę.  

Mięta Design to już drugi lokal pop-up otwarty w ramach konkursu Wygraj pop-up store! Pierwszy z nich – sklep marki Auna Vegan, producenta kosmetyków wegańskich – dołączył do portfela Galerii Dominikańskiej w marcu br. Celem autorskiego programu Atrium Poland Real Estate jest wspieranie młodych polskich marek i zwiększanie szans początkujących przedsiębiorców na szybki rozwój. Jego uczestnicy mogą spróbować swoich sił w handlu stacjonarnym i budowaniu relacji face to face z klientem. Laureat towarzyszącego mu konkursu otrzymuje bezpłatnie swój własny lokal w centrum handlowym Atrium na sześć miesięcy

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie