REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Wyszli z onlinu, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 22 kwi 2022 10:54
Wyszli z onlinu, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
We wrocławskiej Galerii Dominikańskiej otwarto pierwszy stacjonarny sklep marki Mięta Design, fot. mat. prasowe
Wyszli z onlinu, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z onlinu, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z onlinu, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z onlinu, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z onlinu, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z onlinu, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z onlinu, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z onlinu, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z onlinu, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z onlinu, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z onlinu, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem
Wyszli z onlinu, aby zbliżyć się do ludzi. Mięta Design z pierwszym stacjonarnym sklepem

We wrocławskiej Galerii Dominikańskiej otwarto pierwszy stacjonarny sklep marki Mięta Design. - Ostatni rok był naszym wyłanianiem się z „onlajnu”. Paradoksalnie, gdyż czasy epidemii sprzyjają całkowicie odwrotnym tendencjom – marki przenoszą się raczej do świata wirtualnego. My postanowiliśmy zbliżyć się do ludzi, poznać ich, odpowiedzieć na potrzebę namacalnego kontaktu z naszymi produktami, które na żywo wyglądają jeszcze bardziej magicznie - opowiadają Katarzyna i Piotr Iskra, twórcy marki Mięta Design.

REKLAMA

W należącej do portfolio Atrium Poland Real Estate Management Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu otwarto pierwszy stacjonarny sklep marki Mięta Design. Ten innowacyjny producent szytych ręcznie, unikatowych toreb, saszetek i plecaków to zwycięzca organizowanego przez Atrium konkursu Wygraj pop-up store! Pomysł na tę inicjatywę powstał w ramach wewnętrznego programu innowacji, którego celem jest wspieranie młodych marek w rozwoju w handlu stacjonarnym i dotarciu do szerszego grona klientów.  

Przeczytaj też: Podążając za dewizą "more is more". Tak wygląda pierwszy salon Philipp Plein w Polsce

W konkursie Atrium wzięło udział blisko 100 polskich marek. O zwycięstwie Mięta Design zdecydowały m.in. innowacyjny charakter konceptu oraz przemyślana strategia marki na rozwój i promocję sklepu w centrum handlowym. Produkty Mięty są tworzone z dbałością o każdy szczegół, a jej twórcy – Katarzyna i Piotr Iskra –  dzięki otwarciu się na stacjonarny kanał sprzedaży chcą dotrzeć ze swoją ofertą do szerokiej grupy nowych odbiorców.

– Ostatni rok był naszym wyłanianiem się z „onlajnu”. Paradoksalnie, gdyż czasy epidemii sprzyjają całkowicie odwrotnym tendencjom – marki przenoszą się raczej do świata wirtualnego. My postanowiliśmy zbliżyć się do ludzi, poznać ich, odpowiedzieć na potrzebę namacalnego kontaktu z naszymi produktami, które na żywo wyglądają jeszcze bardziej magicznie. Od jakiegoś czasu myśleliśmy o otwarciu sklepu stacjonarnego. Dlatego konkurs Atrium idealnie wpisał się w nasze plany ipotrzeby. Wierzymy, że pop-up w Galerii Dominikańskiej stanie się naszą trampoliną do rozbudowy stacjonarnej sieci sprzedaży detalicznej – mówią Katarzyna i Piotr Iskra, właściciele i twórcy marki Mięta Design.

Początki marki sięgają 2013 roku, kiedy to para zaczęła pokazywać swoje pierwsze projekty w mediach społecznościowych. Aktualnie Mięta Design ma prawie 123 tys. obserwujących na Facebooku i ponad 15 tys. na Instagramie. W jej ofercie, oprócz nerek, od których wszystko się zaczęło, można znaleźć mniejsze i większe torby, etui na laptopa, wielozadaniowe saszetki, breloki-frędzle, a nawet ozdoby do włosów. W 2021 roku talent i pracowitość współtwórczyni marki, Kasi, zostały docenione przez Polską Akademię Mody, która przyznała jej prestiżową nagrodę dla początkujących projektantów – Srebrną Szpilkę.  

Mięta Design to już drugi lokal pop-up otwarty w ramach konkursu Wygraj pop-up store! Pierwszy z nich – sklep marki Auna Vegan, producenta kosmetyków wegańskich – dołączył do portfela Galerii Dominikańskiej w marcu br. Celem autorskiego programu Atrium Poland Real Estate jest wspieranie młodych polskich marek i zwiększanie szans początkujących przedsiębiorców na szybki rozwój. Jego uczestnicy mogą spróbować swoich sił w handlu stacjonarnym i budowaniu relacji face to face z klientem. Laureat towarzyszącego mu konkursu otrzymuje bezpłatnie swój własny lokal w centrum handlowym Atrium na sześć miesięcy

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.