REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 09 cze 2020 08:59
Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze
Kolorowe biuro sprzedaży w kontenerze, Kraków. Proj. MJanimo Design. Fot. Mat. MJanimo Design
Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze
Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze
Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze
Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze
Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze
Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze
Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze
Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze
Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze
Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze
Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze
Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze
Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze
Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze
Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze
Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze
Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze
Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze
Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze
Zaprojektowali biuro sprzedaży w kontenerze

Architekci z pracowni MJanimo mają doświadczenie w projektowaniu wnętrz, które mieszczą się w... kontenerach. W przypadku tego lokalu w Krakowie podjęli się zadania zaprojektowania biura sprzedaży dla jednego z czołowych polskich deweloperów. Miejsce miało być utrzymane w duchu inwestycji, w której potencjalni klienci mieliby kupić mieszkanie, a także przemawiać do nich swoim wystrojem.

REKLAMA

Jak przyznaje Marta Wojsa, główny architekt i współwłaściciel MJanimo Design, w przypadku tworzenia takich „kontenerowych” obiektów potrzebna jest fachowa wiedza. Połączenie trzech kontenerów, jak miało to miejsce w przypadku tej realizacji, wymaga zastosowania odpowiednich wzmocnień, projekt musi uwzględnić specyfikę dylatacji; sam budynek nie ma tradycyjnych fundamentów. Niuanse techniczne to jednak tylko jeden aspekt projektu, wyzwaniem był również sam metraż, bo lokal ma zaledwie 64 mkw. powierzchni.

Architektom zależało na tym, aby pomimo niewielkiej przestrzeni, wnętrza wydawały się jasne i przestronne, stąd też jako elementy działowe zastosowali we wnętrzach szklane przegrody przepuszczające światło. Wyzwaniem było również zmieszczenie wszystkich biurek, zorganizowanie miejsca na archiwum i wygospodarowanie przestrzeni dla klienta, miejsca do oglądania TV czy – wreszcie – kącika zabaw dla dzieci (jako, że wielu klientów to młode rodziny z dziećmi szukające własnego lokum).

Cechą charakterystyczną wystroju są żywe kolory, od błękitu, przez barwę żółtą po kolor koralowy, które znalazły się tutaj nie przez przypadek. Miejsce miało przemawiać do potencjalnych klientów, poszukujących nowego mieszkania – w przeważającej części ludzi młodych, dlatego wybór padł na mocny kolor i modne materiały.

Aranżacja przestrzeni utrzymana jest w nowoczesnym stylu, na tle betonu i szkła dominują proste meble, a całość dopełnia designerskie oświetlenie. . – Musieliśmy się dostosować do targetu Echo Investment. Klient młody – nie mogło być zatem zbyt poważnie. Dlatego zdecydowaliśmy się na wnętrza w młodzieżowym stylu – wyjaśnia Marta Wojsa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.