REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Ze związku biznesu z designem rodzą się wspaniałe rzeczy

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 30 sty 2019 09:21

Postrzeganie dialogu między biznesem a designem w kategoriach wyzwania czy problematycznej relacji jest nieporozumieniem. Podczas warsztatów, które organizujemy obie współpracujące grupy szanują się nawzajem i zapominają o oficjalnych stanowiskach. Na spotkaniach dzieją się wspaniałe rzeczy, dlatego warto spojrzeć na ten związek optymistycznie – zapewnia Jork Dieter, zastępca dyrektora ds. projektowania i innowacji agencji Point Blank.

REKLAMA

Synergia między biznesem i designerami jest już powszechną kombinacją, ale zawsze można ten dialog usprawnić.

– Wciąż trochę pokutuje przekonanie, że biznesmeni słysząc o designerach natychmiast myślą: musimy im zapłacić. Z kolei projektantom towarzyszą obawy o to, czy stronie biznesowej spodobają się ich pomysły na tyle, by zdecydowali się w nie zainwestować. Sądzę, że ta kombinacja ma służyć współdziałaniu w szukaniu odpowiednich rozwiązań. Czasem się zastanawiam, czy nie byłoby dobrze, gdyby biznesmeni zechcieli się trochę pouczyć designu na uniwersytecie. Na przykład Steve Jobs, założyciel Apple’a jednej z największych firm na świecie, zainteresował się designem, ponieważ ukończył na uniwersytecie kurs typografii. Tak się mogą rozpocząć inne historie sukcesu w biznesie – uważa Jork Dieter, zastępca dyrektora ds. projektowania i innowacji agencji Point Blank.

Ekspert uważa jednak, że postrzeganie tego dialogu w kategoriach wyzwania czy problematycznej relacji jest nieporozumieniem.

– Na warsztatach, które organizujemy dla biznesmenów i designerów, widać wyraźnie, że obie współpracujące grupy szanują się nawzajem i zapominają o swoich oficjalnych stanowiskach. Na spotkaniach dzieją się wspaniałe rzeczy, dlatego warto spojrzeć na ten związek optymistycznie – zapewnia Jork Dieter.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.