REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 31 paź 2018 16:47
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
fot. mat. Miniso
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie

Miniso jest japońską marką designerską, powstałą w 2013 r. w Tokio, w wyniku współpracy między chińskim biznesmenem Ye Guofu i japońskim designerem Miyake Junya. Teraz ruszyła na podbój Warszawy, gdzie przy ul. Marszałkowskiej 104/122 w Domach Towarowych Wars Sawa Junior otworzyła salon. Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie!

REKLAMA

Po sukcesie na rynku japońskim w 2013 r., w przeciągu czterech lat marka stworzyła sieć ponad 2600 sklepów, generując obrót 750 mln USD w 2015 roku i prawie 1,5 mld USD w roku 2016. Z kolei w ubiegłym roku wielkość sprzedaży osiągnęła 1,8 mld USD. Obecnie zostało podpisane porozumienie o współpracy z ponad 60 krajami, w tym z USA, Kanadą, Rosją, Singapurem, Zjednoczonymi Emiratami, Malezją oraz Europą. Ekspansja w Polsce jest kolejnym etapem globalnej polityki Miniso.

Warszawski salon jest już czwartym w Polsce. Na tym jednak nie koniec - do końca 2020 roku Miniso planuje otworzyć ich łącznie 100, a na świecie 6000. Wartości takie jak atrakcyjne oraz przystępne ceny, wysoka jakość i oryginalny design dopasowują się do konsumentów z różnorodnych grup i zachęcają do zapoznania się z ofertą. Z kolei lokalizacja pierwszego, flagowego sklepu w jednym z najpopularniejszych pasaży handlowych w centrum Warszawy umożliwia łatwy dostęp do zakupów w Miniso.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie