REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Zobacz najnowszy hotel by home&you

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 23 paź 2018 12:29
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Pokój silver fot. mat. prasowe
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you

Marka wnętrzarska home&you już po raz kolejny wyszła poza swoje salony sprzedaży z ciekawym i kreatywnym pomysłem. Tym razem na wielką skalę. Projekt "pokój w nastroju & nastrój w pokoju" objął aranżację aż kilkunastu pięknych wnętrz w gdańskim hotelu.

REKLAMA

Stylistki home&you stworzyły tematyczne aranżacje „room in the mood” w pokojach i apartamencie nowego Hotelu IBB Długi Targ, położonego - jak sama nazwa wskazuje - w samym sercu Gdańska.

Nastrojowe stylizacje powstały z kompozycji wielu kolekcji produktów do wystroju salonu, sypialni i jadalni, czyli przede wszystkim całej plejady poduch, narzut, lamp i lampionów, stoliczków nocnych, serwisów herbacianych i kawowych, szkatułek i innych ozdób. Aranżacje poszczególnych pokoi zostały nazwane tematycznie: Gold, Glamour, Pink Flamingo, Sunset, Tropicana, Blue Marine oraz Silver, określając wybraną kolorystykę i styl dodatków.

Skąd wziął się pomysł na to, by stylizacje home&you pojawiły się w pokojach hotelowych?  - Nasze klientki – bo mówimy tu przede wszystkim o paniach - to osoby, które nie tylko kochają piękne przedmioty, ale pasjonują się całą ideologią związaną z wystrojem wnętrz.  To oznacza, że ważne jest dla nich, jak się czują, jak chcą się poczuć w danym otoczeniu - dlatego świadomie aranżują je w zgodzie ze sobą, ze swoimi potrzebami. To bardzo ważne, by zadbać o siebie, o swoje samopoczucie, właśnie o dobry „nastrój w pokoju”! Od lat staramy się odpowiadać na te potrzeby naszych klientek, dlatego nie tylko dostarczamy piękne przedmioty, ale tworzymy kolekcje i staramy się pokazywać je niejako „na żywo”, w prawdziwych użytkowych wnętrzach - opowiada Magdalena Szarejko, odpowiedzialna za wizerunek marki home&you. W zeszłym roku zrealizowaliśmy metamorfozę mieszkania jednego z naszych fanów, w tym poszliśmy krok dalej i wyposażyliśmy kilkanaście hotelowych pokoi! – śmieje się Magda. – Dzięki tej przestrzeni możemy pokazać, jak nasze produkty prezentują się w prawdziwych wnętrzach, doradzać jak je zestawiać i komponować, żeby wytworzyć pożądany efekt i nastrój. Wychodzimy naprzeciw potrzebom, nie tylko na nie odpowiadamy.

A jak się czują goście pokoi w nastroju? - Pomysł na indywidualny charakter pokoi i nadanie im wyjątkowego „nastroju” bardzo podoba się naszym gościom. „Pokoje w nastroju” są rozchwytywane w pierwszej kolejności! Możliwość wyboru „nastroju w pokoju” sprawia, że w naszym hotelu można poczuć się naprawdę wyjątkowo i indywidualnie. Projekt „room in the mood & mood in the room” trafił idealnie w naszą filozofię i wizję gościnności – mówi Joanna Dyczyńska, dyrektor IBB Hotel Długi Targ. - Zależy nam przede wszystkim na tym, by po przekroczeniu progów IBB Goście mieli znakomity nastrój. Mimo że wnętrza naszego nowo otwartego Hotelu są elegancko i nowocześnie zaprojektowane, to dzięki współpracy z home&you udało nam się wyczarować w nich to coś! Teraz nasi Goście chcą wracać do swojego ulubionego „nastroju” – i to jest bezcenne.

Co ważne, zachowana jest różnorodność stylizacji pokoi hotelowych, dzięki czemu ich mieszkańcy mogą wybierać, gdzie poczują się najlepiej: czy w nastroju nadmorskiej mariny, czy gorących tropików, czy w eleganckim chłodzie glamour, czy też w złotym luksusie?

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie