REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

All Connect - nowa koncepcja spotkań hybrydowych w hotelach Accord

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 24 lut 2021 16:13
All Connect - nowa koncepcja spotkań hybrydowych w hotelach Accord

Koncepcja ALL CONNECT w grupie hotelarskiej Accor pozwoli gościom hotelowym na całym świecie łatwiej dostosować się do zmian i stylu pracy, które zapoczątkowała pandemia COVID-19 i zostaną z nami na dłużej.

REKLAMA

Wiodąca na świecie grupa hotelarska Accor ogłosiła podjęcie współpracy z firmą Microsoft, aby przy pomocy platformy Teams wprowadzić ALL CONNECT. To nowe rozwiązanie umożliwi gościom na całym świecie łatwiej dostosować się do zmian i stylu pracy, które zapoczątkowała pandemia COVID-19 i zostaną z nami na dłużej.

Obecnie już 55% hoteli znajdujących się w portfolio marek Accor mających w ofercie sale konferencyjne zapewnia swoim klientom hybrydowe rozwiązania konferencyjne. Z nowej koncepcji wypracowanej przez grupę i Microsoft goście będą mogli skorzystać od kwietnia 2021 roku. ALL CONECT zagwarantuje hotelom pełne i wzbogacone doświadczenia, które podniosą poprzeczkę dla spotkań hybrydowych. Do 2022 r. Accor zamierza osiągnąć 100% zgodność hoteli z salami konferencyjnymi, tak by spełnić nowe standardy spotkań we wszystkich markach grupy na całym świecie – od ekonomicznych po luksusowe.

Dzięki usłudze Microsoft Teams Grupa Accor będzie mogła połączyć kulturę swoich usług i marek, umożliwiając klientom korporacyjnym i gościom fizyczne spotkania w hotelu z wirtualnymi interakcjami w wielu lokalizacjach jednocześnie. Spotkania będą odbywać się na platformie Microsoft Teams, gdzie uczestnicy mogą się łączyć i angażować w nie wirtualnie. W salach konferencyjnych hoteli sieci Accor, Microsoft Teams Rooms i Surface Hub 2S będą łączyć ludzi na miejscu ze zdalnymi uczestnikami, dzięki wykorzystaniu najlepszych urządzeń audio i video. Wszyscy biorący udział w spotkaniu będą mogli z łatwością prezentować treści i wchodzić w interakcję z wirtualnymi członkami, tak jakby byli w tym samym pomieszczeniu. Dzięki ALL CONNECT goście będą mogli organizować spotkania w ramach profesjonalnych i zintegrowanych doświadczeń z dowolnego miejsca.

Koncepcja skoncentruje się głównie na spotkaniach w mniejszym gronie, od 8 do 50 uczestników fizycznych. Goście i klienci będą mogli skorzystać z wiedzy wyspecjalizowanych zespołów, doświadczenia Grupy Accor w zakresie spotkań i wydarzeń, a także elastycznej cyfrowej platformy do rezerwacji. Usługa zaoferuje także zindywidualizowane programy spotkań i doświadczeń z zachowaniem rygorystycznych środków sanitarnych i bezpieczeństwa w ramach protokołu ALLSAFE opracowanego wspólnie z Bureau Veritas.

Jak wskazują wewnętrzne badania przeprowadzone przez Accor, 50% spotkań fizycznych zaplanowanych przez klientów firmy Meetings & Events w 2021 r. zostanie przełączonych na formaty wirtualne, a 70% respondentów postrzega spotkania hybrydowe jako ważną usługę w przyszłości. Tendencja do organizacji zdalnych wydarzeń i spotkań utrzyma się po zakończeniu pandemii, bez względu na zmiany w budżetach spotkań.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.