REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Centra handlowe zapraszają na wystawę korzystającą z technologii rozszerzonej rzeczywistości

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 16 lis 2021 10:54
Centra handlowe zapraszają na wystawę korzystającą z technologii rozszerzonej rzeczywistości
Dzięki technologii AR klienci centrów Atrium będą mogli zobaczyć w ich wnętrzach dzikie zwierzęta. Na zdjęciu Atrium Reduta. fot. mat. prasowe

W centrach handlowych Atrium wystartowała interaktywna wystawa, której uczestnicy mogą zobaczyć... dzikie zwierzęta w przestrzeni galerii.

REKLAMA

  • Atrium oferuje nową atrakcję dla klientów, opartą na technologii rozszerzonej rzeczywistości – Augmented Reality.
  • W centrach handlowych spółki w całej Polsce ruszyło właśnie „Kolorowe Centrum Świata” – interaktywna wystawa edukacyjna 3D, której uczestnicy mogą zobaczyć dzikie zwierzęta w przestrzeni galerii, a dodatkowo poznać szereg ciekawostek z ich życia.

„Kolorowe Centrum Świata” jest alternatywą dla typowych eventów organizowanych przez galerie handlowe dla rodzin z dziećmi. Formuła, w jakiej odbywa się ekspozycja, zapewnia dystans społeczny, a tym samym komfort udziału. Uczestnicy wystawy, po pobraniu aplikacji mobilnej „Kolorowe Centrum Świata” z GooglePlay lub Appstore, skanują kody QR rozlokowane w całej galerii handlowej, odnajdując kolejne ukryte w niej dzikie zwierzęta i poznając ich świat z bliska. Udział w wystawie wymaga różnorodnych interakcji. Zwierzęta trzeba nie tylko znaleźć, ale również uwolnić z sieci lub nakarmić. Zabawa jest też doskonałą okazją do poznania wielu ciekawostek z ich życia. Z każdym z najdzikszych zwierząt można zrobić sobie zdjęcie, publikując je
w mediach społecznościowych.

Aplikacja jest wyposażona w głos narratora (Klara), który prowadzi uczestników przez całą wystawę. Przewodniczka opowiada o znaczeniu kolorów w świecie zwierząt oraz zdradza nieznane ciekawostki z ich życia. Ekspozycji towarzyszą efekty dźwiękowe, co nadaje zabawie realnego wymiaru. Ta nietypowa podróż przez niezwykle barwny i pasjonujący świat dzikich zwierząt zapewnia niezapomniane, nowe doznania, a przy okazji wielkich emocji, dostarcza także potężną bazę wiedzy o zwierzętach i środowisku.

- Rzeczywistość pandemiczna przyniosła branży retail nowe wyzwania. Zabiegamy o uwagę klienta, szukając rozwiązań i technologii, które będą odpowiedzią na nowe priorytety klientów – bezpieczeństwo, dystans społeczny i higienę. Rozwiązania z użyciem kodów QR, technologii rozszerzonej rzeczywistości stanowią odpowiedź na obecne potrzeby zarówno w obszarze retail designu, visual merchandisingu, jak i rozrywki. Interaktywna wystawa 3D „Kolorowe Centrum Świata” to połączenie online i offline, zapewniające bezpieczną zabawę i edukację oraz nowe doświadczenia na miejscu, w naszych centrach – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Atrium European Real Estate.

Ekspozycja „Kolorowe Centrum Świata” jest dostępna w 10 centrach z portfolio Atrium w Polsce, w: Atrium Biała (Białystok), Atrium Copernicus (Toruń), Galerii Dominikańskiej (Wrocław), Focus Bydgoszcz, Atrium Molo (Szczecin), Atrium Mosty (Płock), Atrium Plejada (Bytom) oraz warszawskich obiektach: w Atrium Promenada, Atrium Reduta i Atrium Targówek.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie