Creaton Polska ma nową identyfikację wizualną. To jednak nie koniec zmian



Propertydesign.pl - 20-09-2017 12:30


Firma Creaton Polska stawia na zmiany wizerunkowe i produktowe. Nowa identyfikacja wizualna i cztery linie produktowe pod jedną marką to właśnie wprowadziła polska firma.

Firma Creaton Polska  wprowadza zmiany w zakresie swojej oferty. W portfolio marki Creaton znajdą się cztery linie produktów. Obok dachówek ceramicznych, będą to także dachówki cementowe oraz płytki dachowe i elewacyjne wraz z płytą falistą z włóknocementu. Ofertę dopełnia cała gama rozwiązań systemowych i elementów uzupełniających.

Od września 2017 roku firma Creaton Polska oferuje wszystkie cztery grupy produktowe pod jedną marką – Creaton. Wygaszeniu ulega zatem brand Euronit, pod którym występowały poprzednio: dachówki cementowe, płytki dachowe i elewacyjne oraz płyta falista z włóknocementu. Produkty z tych linii przeszły również zmiany technologiczne.

Duży nacisk firma położyła na udoskonalenie dachówek cementowych, które stanowią alternatywę dla dachówek ceramicznych. Będą teraz one oferowane w dwóch nowych powłokach: planar – matowej oraz durato pro – błyszczącej.

Odświeżony został także logotyp marki. Cała identyfikacja wizualna została ponadto ujednolicona, aby była jeszcze bardziej czytelna i spójna dla odbiorców.