REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Eko-edukacja w centrach handlowych

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 11 mar 2020 14:32
Eko-edukacja w centrach handlowych
Edukacyjny program Eco Smart. fot. Mat. prasowe
Eko-edukacja w centrach handlowych
Eko-edukacja w centrach handlowych
Eko-edukacja w centrach handlowych
Eko-edukacja w centrach handlowych

Jak ograniczać ilość zużywanego plastiku, nie generować kolejnych śmieci, oszczędzać wodę i energię uczyć się będą klienci galerii handlowych Newbridge. W ramach programu "Eco Smart" odwiedzający centra handlowe poznają również tajniki upcyklingu ubrań i mebli.

REKLAMA

Newbridge pokaże klientom swoich centrów handlowych, jak być eko i to każdego dnia. Pomoże w tym innowacyjny program edukacji ekologicznej "Eco Smart", który już od marca br. realizowany będzie w Nowych Czyżynach w Krakowie, Nowych Bielawach w Toruniu oraz Nowej Górnej w Łodzi.

Na projekt złoży się seria warsztatów ekologicznych oraz wydarzeń i inicjatyw dedykowanych zrównoważonemu rozwojowi, kierowanych do osób w różnym wieku. Sam projekt ma na celu przede wszystkim zapewnić wiedzę, o tym jak zminimalizować swój negatywny wpływ na środowisko naturalne.

- "Eco Smart” to program bez szumnych haseł, który skupia się na przekazaniu praktycznej wiedzy. Poprzez warsztaty pokażemy, jak każdy z nas, każdego dnia i w każdej sytuacji może zadbać o kondycję planety, wykonując proste czynności, które z czasem mogą stać się naszym nawykiem - mówi Marta Drzewiecka, Marketing & Customer Experience Manager Newbridge Poland.

- Chcemy zwrócić uwagę m.in. na to, jak robiąc zwykłe zakupy spożywcze lub odwiedzając restaurację nie generować kolejnych śmieci, zwłaszcza z kategorii single-use. Nauczymy więc klientów ograniczania ilości plastiku w koszyku zakupowym oraz pokażemy, jak właściwie segregować śmieci. Pójdziemy także o krok dalej - kontynuuje.

- Dostarczymy wiedzy o tym, jak oszczędzać wodę i energię w domu, a także jaką rolę w naszym eko życiu może pełnić upcycle, zero waste czy thrifting, zwłaszcza ubrań i mebli. Przybliżmy także klientom tematykę związaną ze zdrową żywnością bio. Poszukamy także dobrych praktyk w naszych lokalnych społecznościach i nagrodzimy je. W planach mamy również liczne akcje partnerskie - mówi.

W osiągnięciu tego pomogą zarówno treści edukacyjne, które pojawią się na pasażach centrów handlowych np. w formie plakatów, jak również wydarzenia, jakie zaplanował Newbridge na cały 2020 rok. Kalendarz "Eco Smart" wypełnią bowiem warsztaty dla dzieci i dorosłych poświęcone m.in. segregacji śmieci i ograniczeniu zużycia energii, ale także inne wydarzenia, w tym eko pikniki i akcje z udziałem lokalnej społeczności, w tym szkół. Część wydarzeń realizowana będzie we współpracy z partnerami m.in. z Leroy Merlin i Carrefour.

- Nasz projekt to z jednej strony akcja uświadamiająca klienta, z drugiej dająca praktyczne narzędzie. Wiedza w ramach programu "Eco Smart" przekazywana będzie kilkoma torami. Z jednej strony będą to informacje, jakie klient znajdzie na pasażu w centrum handlowym, z drugiej będą to akcje, w których można nauczyć się dobrych praktyk i przekazać je dalej np. domownikom - mówi Drzewiecka.

- Całość traktujemy jak inwestycję. Jesteśmy świadomi tego, że wiedza na temat odpowiedzialności za środowisko naturalne powinna do konsumenta płynąć z różnych źródeł, często także z tych mniej oczywistych. Dlatego też przyłączamy się do tych starań, których celem jest przyszłość naszej planety - dodaje.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.