REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Grohe podsumowuje swoje proekologiczne działania

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 22 kwi 2021 15:21
Grohe podsumowuje swoje proekologiczne działania
Grohe nawiązała współpracę z Marcellą Hansch, założycielką organizacji everwave, dawniej Pacific Garbage Screening, która zaprojektowała specjalną platformę do zbierania odpadów z rzek zanim trafią one do oceanu. fot. mat. prasowe Grohe

22 kwietnia na całym świecie obchodzony jest Światowy Dzień Ziemi. Z tej okazji marka Grohe, producent wyposażenia kuchni i łazienek, podsumowuje proekologiczne działania poczynione przez firmę.

REKLAMA

Światowy Dzień Ziemi to okazja do zastanowienia się, co możemy zrobić inaczej, aby polepszyć stan środowiska naturalnego. Z myślą o tym działa też marka Grohe, która oferuje rozwiązania przyjazne środowisku oraz angażuje się w inicjatywy w trosce o środowisko i zrównoważony rozwój.  

Przeczytaj także >> Krzesła z sieci rybackich: sposób skandynawskiej marki na recykling

Zrównoważony rozwój elementem polityki firmy

Od 2018 roku firma pakuje swoje produkty w bardziej ekologiczne materiały, dzięki czemu udało się już wyeliminować miliony opakowań zawierających w sobie plastik. Oprócz tego, marka nawiązała współpracę z Marcellą Hansch, założycielką organizacji everwave, dawniej Pacific Garbage Screening, która zaprojektowała specjalną platformę do zbierania odpadów z rzek zanim trafią one do oceanu.

Nie od dziś też wiadomo, że emisja dwutlenku węgla przyczynia się do zmian klimatu, topnienia lodowców i podnoszenia się wód w morzach. Mając to na względzie, firma Grohe w 2019 roku zaczęła wykorzystywać zieloną energię w swoich zakładach produkcyjnych, a zgodnie ze strategią ograniczenia emisji dwutlenku węgla, w kwietniu 2020 udało jej się osiągnąć cel zerowej emisji.

Dodatkowo, w tym roku cztery najlepiej sprzedające się produkty marki uzyskały certyfikat Cradle to Cradle Certified ®, który potwierdza, że produkty są tworzone w taki sposób, żeby na koniec ich okresu przydatności, można było wykorzystać komponenty, z których zostały wykonane i stworzyć z nich nowe rozwiązania marki.

Proekologiczne rozwiązania w produktach do wnętrz

Firma stworzyła system kuchenny Grohe Blue Home, który zapewnia czystą, przefiltrowaną wodę prosto z baterii kuchennej. Dzięki temu, ograniczamy nie tylko plastik wykorzystywany w jednorazowych butelkach, ale również wodę potrzebną do ich produkcji oraz ograniczamy emisję CO2, który dostaje się do atmosfery w procesie produkcji.

Z kolei technologia EcoJoy umożliwia zmniejszenie zużycia wody nawet o 50 proc. w przypadku jednouchwytowych baterii umywalkowych i do 40 proc. w prysznicach, poprzez zmniejszenie przepływu wody z 10 do nieco ponad 5 litrów na minutę. Takie rozwiązanie pomaga dbać o ekologię, a komfort użytkowania pozostaje niezmienny, dzięki zastosowaniu perlatora znajdującego się u wylotu wylewki, który napowietrza wypływającą wodę, sprawiając, że strumień wody jest obfity i miękki.

Innym, przyjaznym środowisku rozwiązaniem zastosowanym w bateriach marki jest technologia Grohe SilkMove ES, która sprawia, że gdy dźwignia baterii jest ustawiona w pozycji centralnej, strumień wody wypływający z wylewki zawsze jest zimny. Pozwala to na zmniejszenie niepotrzebnego zużycia wody gorącej. Dzięki temu, czteroosobowa rodzina w ciągu roku może przyczynić się do zmniejszenia emisji ok. 279 kg CO2 oraz oszczędności ok. 31,4 litrów wody .

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.