REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Hotel Grano na Wyspie Spichrzów otworzył swoje podwoje

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 14 maj 2020 11:41
Hotel Grano na Wyspie Spichrzów otworzył swoje podwoje
Hotel Grano. Fot. Mat. prasowe
Hotel Grano na Wyspie Spichrzów otworzył swoje podwoje
Hotel Grano na Wyspie Spichrzów otworzył swoje podwoje
Hotel Grano na Wyspie Spichrzów otworzył swoje podwoje
Hotel Grano na Wyspie Spichrzów otworzył swoje podwoje
Hotel Grano na Wyspie Spichrzów otworzył swoje podwoje

Usytuowany na Wyspie Spichrzów w Gdańsku Hotel Grano oficjalnie otworzył swoje podwoje. Autorami bryły jest pracownia KD Kozikowski Design, a wnętrza zaprojektowało studio Ideograf.

REKLAMA

14 maja nastąpiło otwarcie nowego obiektu na turystycznej mapie Trójmiasta. Czterogwiazdkowy Hotel Grano znajduje się na gdańskiej Wyspie Spichrzów, tuż obok Starego Miasta i jego licznych atrakcji. To trzeci obiekt sieci Grano Hotels, w którym oprócz komfortowego noclegu powstała moc udogodnień m.in. centrum biznesowe, prestiżowa strefa SPA&Wellness oraz autorska restauracja „Młyn”.

Architektura kompleksu to hołd złożony Wyspie Spichrzów, której historia jest związana ze znajdującymi się w jej obrębie wieki temu spichlerzami. Dawne budowle magazynujące zboże posiadały charakterystyczny kształt i strzeliste dachy, co zostało odwzorowane w bryle hotelu. Autorem projektu architektonicznego jest uznana pracowania KD Kozikowski Design.

Wyróżnikiem Hotelu Grano jest także unikatowy design wnętrz, którego motywami przewodnimi są kwiaty i wino autorstwa renomowanego studia Ideograf – Paulina Czurak. Deweloperem odpowiedzialnym za realizację inwestycji jest Dekpol Deweloper.

Obiekt wdrożył system kompleksowych rozwiązań sanitarnych. Wszelkie przestrzenie ogólnodostępne, w tym recepcja, są systematycznie dezynfekowane, a pracownicy mają obowiązek noszenia maseczek ochronnych bądź przyłbic oraz rękawiczek jednorazowych. Każdego dnia są także poddawani pomiarom temperatury (z takiej możliwości mogą także korzystać goście). W celu uniknięcia zgromadzeń podczas check-in wprowadzono limit w kolejce do 6 osób, które muszą zachować odstęp 2 m od siebie.

Z wielką dbałością o każdy detal dezynfekowane są pokoje hotelowe. Rutynowe sprzątanie odbywa się jedynie na indywidualną prośbę lokatora oraz podczas jego nieobecności. Goście są meldowani w co drugim pokoju. Wszystko po to, aby zapewnić maksimum bezpieczeństwa oraz komfort. Zarówno w przestrzeniach ogólnodostępnych, jak i w pokojach można skorzystać z płynów do dezynfekcji. O

d 18 maja, w wyniku znoszenia przez rząd kolejnych obostrzeń, będzie można zjeść posiłek w hotelowej restauracji. Praca lokalu będzie odbywała się zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego – personel restauracji będzie obowiązkowo nosił rękawiczki jednorazowe (kelnerzy i kasjerzy także maseczki ochronne bądź przyłbice) oraz dezynfekował ręce, stoliki i powierzchnie wspólne. Goście będą ulokowani w taki sposób, aby pomiędzy nimi była zachowana bezpieczna odległość. Szczegółowe materiały informacyjne związane z regulacjami sanitarnymi można znaleźć na terenie hotelu, w tym również w pokojach.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.