REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

IKEA bliżej klientów. Tak zmienia się znana marka

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 13 lip 2021 16:06
IKEA bliżej klientów. Tak zmienia się znana marka
Rynek warszawski jest dla polskiej organizacji IKEA jednym z kluczowych obszarów inwestycji i testowania nowych formatów, by być bliżej klientów i odpowiadać na zmieniające się potrzeby zakupowe. Fot. IKEA
IKEA bliżej klientów. Tak zmienia się znana marka

Być bliżej klientów, odpowiadać na zmieniające się potrzeby zakupowe i spełniać oczekiwania dotyczące lepszego życia w domu. IKEA planuje rozwijać swoją działalność na rynku warszawskim z jeszcze większą dynamiką. Chce skupić się na nowych formatach miejsc spotkań z klientami. Rynek warszawski jest dla polskiej organizacji IKEA jednym z kluczowych obszarów inwestycji.

REKLAMA

Pierwszy sklep IKEA w Warszawie został otwarty w 1990 roku przy ulicy Grażyny Bacewiczówny na Ursynowie. Na powierzchni około 1000 m2 klienci mogli korzystać z ekspozycji kliku gotowych wnętrz, co było nowością dla odwiedzających w ówczesnych czasach.

Obecnie na rynku warszawskim dla klientów dostępne są trzy sklepy IKEA - IKEA Janki, IKEA Targówek, IKEA w Blue City, ponadto trzy Punkty Odbioru Zamówień IKEA – w centrach handlowych Blue City, King Cross Praga i Wola Park oraz dwa mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA  – na Mokotowie i w Wilanowie. Dodatkowo w Warszawie usytuowane są Domolinia i Twoje Studio Pracy – miejsca spotkań dla obecnych i przyszłych klientów i pracowników, a także IT Service Desk i Service Office, które wspierają firmę. Marka na stałe wrosła w tkankę miejską stolicy i zagościła w domach jej mieszkańców.

 – Jednym z priorytetów dla IKEA w Polsce jest rynek warszawski. Planujemy dalej rozwijać naszą działalność w tym regionie, z jeszcze większą dynamiką. Chcemy skupić się na nowych formatach miejsc spotkań z klientami, które będą odpowiedzią na zmieniające się potrzeby mieszkańców stolicy i regionu – mówi Karol Barcal, dyrektor Regionalny w IKEA Retail Polska odpowiedzialny między innymi za rynek warszawski. –Finalizujemy obecnie kompleksowy plan dla regionu warszawskiego, który koncentruje się na tworzeniu jeszcze lepszego doświadczenia klientów, budowaniu i rozwijaniu kompetencji naszych pracowników, inwestowaniu w obecne i nowe miejsca spotkań z klientami oraz atrakcyjnej ofercie usług zdalnych i stacjonarnych.

W ciągu trzydziestu lat, jakie minęły od otwarcia pierwszego sklepu IKEA w stolicy, Warszawa stała się innym miastem. Zmienili się także jej mieszkańcy i sposób ich życia, a IKEA zmienia się razem ze swoimi klientami. Aby odpowiadać na potrzeby klientów i kreować lepszą, nową IKEA, firma wprowadza innowacje i testuje nowe formaty. Warto tu wspomnieć o takich projektach, jak Kuchnia Spotkań IKEA czy Centrum IKEA dla Firm w Śródmieściu. IKEA w Blue City była z kolei jednym z pierwszych mniejszych formatów IKEA na skalę światową, którego celem było przetestowanie nowego konceptu sklepu z ograniczoną ofertą, ale zlokalizowanego bliżej klientów, w centrum handlowym.

Niezmiennym celem IKEA jest bowiem tworzenie jak najlepszego doświadczenia zakupowego. Zgodnie z podejściem firmy do rozwoju oraz w reakcji na zmieniające się potrzeby i wzrastające oczekiwania klientów, niektóre projekty testowe dobiegają końca. Jedną z takich inwestycji jest sklep IKEA w Blue City, który będzie prowadzić swoją działalność do końca grudnia 2021 roku.
Sklep IKEA w centrum handlowym Blue City w Warszawie został otwarty w październiku 2018 roku. Nowy format wyróżniał się lokalizacją bliżej klientów, w centrum handlowym oraz nowoczesnymi rozwiązaniami prezentacji asortymentu, mającymi zapewniać jak najlepsze doświadczenia zakupowe dla odwiedzających i służące za inspirację dla ich domów. W IKEA w Blue City zakupy można zrobić m.in. poprzez Punkty Szybkich Zamówień IKEA (z dostawą do domu) lub zdalnie i odebrać swoje zamówienie w Punkcie Odbioru Zamówień IKEA zlokalizowanym na parkingu podziemnym, poziom -1 (wjazd od ul. Opaczewskiej 87).



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.