REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Europejski Kongres Gospodarczy - na żywo

Nowy europejski Bauhaus

PRZEJDŹ DO STRONY TRANSMISJI
KATOWICE • MCK
20-22 WRZEŚNIA 2021

Kampania "Dbajmy o siebie" ma podnieść bezpieczeństwo w Atrium

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 11 gru 2020 14:49
Kampania "Dbajmy o siebie" ma podnieść bezpieczeństwo w Atrium
Atrium Dbajmy o siebie. Fot. mat. prasowe
Kampania "Dbajmy o siebie" ma podnieść bezpieczeństwo w Atrium
Kampania "Dbajmy o siebie" ma podnieść bezpieczeństwo w Atrium
Kampania "Dbajmy o siebie" ma podnieść bezpieczeństwo w Atrium

Atrium wprowadza dodatkowe działania na rzecz zwiększania bezpieczeństwa klientów, pracowników oraz najemców. Spółka uruchomiła kampanię informacyjną „Dbajmy o siebie”, w której umacnia wiedzę na temat troski o zdrowie i bezpieczeństwo własne oraz otoczenia.

REKLAMA

Zasadniczym celem centrów handlowych Atrium jest zapewnienie klientom poczucia komfortu i bezpieczeństwa podczas zakupów, dlatego spółka wprowadziła zmiany w harmonogramie oraz formule zaplanowanych wydarzeń. Wszystkie będą realizowane przy zachowaniu najwyższego reżimu sanitarnego. Celem tych zmian jest ograniczenie gromadzenia się dużej liczby klientów w jednym miejscu i zapewnienie im bezpieczeństwa.

Część wydarzeń zaplanowanych w centrach Atrium zmieniła formułę, by zapewnić gościom komfort oraz miłą atmosferę, przy w pełnym dostosowaniu do norm sanitarnych. Zamiast wydarzeń gromadzących wielu uczestników w jednej przestrzeni, na klientów czekają loteria i liczne akcje promocyjne. W tym roku zamiast tradycyjnych, świątecznych spotkań z Mikołajem, prezenty będą rozdawane na terenie całych galerii. Cześć aktywności została przeniesiona do świata wirtualnego, dzięki czemu nadal jest możliwość skorzystania z usług stylistki w formie spotkania online. By uprzyjemnić klientom czas przedświątecznych zakupów będzie im towarzyszyła muzyka na żywo oraz bożonarodzeniowe iluminacje i ozdoby. W niektórych obiektach, zmotoryzowani goście otrzymają na parkingach rozgrzewającą kawę. W innych jest planowana zbiórka żywności oraz produktów dla zwierząt, które zostaną przekazane schroniskom w tym trudnym, zimowym okresie. Natomiast Atrium Copernicus w Toruniu przewidziało dla swoich gości zapisujących się do newslettera galerii darmowe maseczki ochronne.

– Czujemy się odpowiedzialni za naszych gości, pracowników oraz najemców, dlatego zdecydowaliśmy się pójść o krok dalej w stosunku do wytycznych rządowych i dodatkowo zadbać o komfort zakupów w naszych centrach handlowych. Wszystkie zaplanowane eventy przeanalizowaliśmy pod kątem bezpieczeństwa i zdecydowaliśmy się na zmianę ich formuły, tak by minimalizować ryzyko gromadzenia się większej liczby osób w jednym miejscu. Świadomi swojej roli, ale też potencjału w budowaniu świadomości w kluczowej obecnie dla nas wszystkich sprawie – zdrowia i bezpieczeństwa – chcemy jeszcze mocniej skoncentrować nasze działania na szerzeniu wiedzy w tym zakresie – mówi Joanna Pintal, Head of Marketing, Atrium Poland Real Estate Management sp. z o.o.


Centra handlowe Atrium w pełni dostosowały się również do przepisów związanych z ograniczeniem liczby osób przebywających jednocześnie na terenie galerii. Informacje o maksymalnej dozwolonej liczbie klientów znajdują się na drzwiach wejściowych. Nowoczesne systemy liczenia, które informują o liczbie gości w centrach w czasie rzeczywistym są na bieżąco monitorowane przez biura ochrony obiektów. Kamery umieszczone na każdym z wejść pozwalają mieć pewność, że liczba klientów nie przekracza normy ustalonej w przepisach. Wprowadzono również dodatkowe ustalenia związane z zarządzaniem wejściami w przypadku zbliżania się do ustalonego limitu lub potencjalnego tworzenia się kolejek na zewnątrz budynków.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.