REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowa marka luksusowych hoteli butikowych

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 04 sty 2022 16:34
Nowa marka luksusowych hoteli butikowych
Pierwszym flagowym obiektem kolekcji będzie Guiyang Art Center Hotel, Emblems Collection, leżący w sercu chińskiej prowincji Guizhou. fot. mat. prasowe Accor

Grupa Accor rusza z nową linią butikowych luksusowych hoteli. Obiekty spod szyldu Emblems charakteryzować będzie luksusowe otoczenie i tętniące życiem przestrzenie publiczne.

REKLAMA

  • Accor, wiodąca grupa hotelarska na świecie, startuje z nową linią unikalnych butikowych hoteli i luksusowych kurortów pod marką Emblems Collection.
  • Nawiązując do stylowej elegancji, charakterystycznymi elementami marki będą: luksusowe otoczenie, baseny godne galerii na Instagramie oraz tętniące życiem przestrzenie publiczne.

Pierwszym flagowym obiektem kolekcji będzie Guiyang Art Center Hotel, Emblems Collection, leżący w sercu chińskiej prowincji Guizhou. Obiekt pierwszych gości przyjmie w grudniu 2022 roku. Do 2030 roku Accor planuje otworzyć 60 hoteli należących do Emblems na całym świecie.

– Emblems Collection dodaje świeżości i nowego, ekscytującego wymiaru do oferty obiektów luksusowych Accor. Jednym z kluczowych celi naszej strategii jest dynamiczny rozwój najsilniejszych linii i wiodących marek luksusowych, nie zapominając przy tym o całym portfolio grupy, na które składa się ponad 40 marek na całym świecie – zaznacza Sébastien Bazin, prezes i CEO Accor. – Emblems Collection to hotele, których poszukują podróżnicy ceniący wysokiej klasy doświadczenia w butikowym stylu. To także ukłon w stronę hotelarzy, którzy cenią niezależne marki współtworzone z myślą o korzyściach współpracy z globalnym partnerem.

Wraz ze stworzeniem Emblems Collection grupa Accor umacnia swoją pozycję w sektorze marek luksusowych, inspirując się globalnym sukcesem butikowych hoteli wchodzących w skład  MGallery Hotel Collection. Bogate portfolio luksusowej marki liczy w tej chwili ponad 100 hoteli butikowych na całym świecie. Dzięki podobnym, elastycznym podejściu w segmencie luksusowym do Emblems Collection dołączą unikalne obiekty wyróżniające się charakterystycznym designem, destynacją czy środowiskiem mieszkańców. Nawiązując do stylowej elegancji, charakterystycznymi elementami marki będą: luksusowe otoczenie, baseny godne galerii na Instagramie oraz tętniące życiem przestrzenie publiczne.

Obiekty wchodzące w skład Emblems Collection zostaną podzielone na trzy kategorie:

Emblems Collection Heritage – wizytówki wybranej destynacji, hotele współtworzące charakter miasta, miejsca lub kraju; nieruchomości, które celebrują najważniejsze elementy historii i tradycje kulturowe,

Emblems Collection Retreat - obiekty wypoczynkowe zlokalizowane wzdłuż sielankowych plaż, w otoczeniu kojących krajobrazów lub wtulone w górskie stoki, oferujące luksusową ofertę spa i wellness z najwyższej klasy opieką, dbając o spokój i dobre samopoczucie,

Emblems Collection Signature – designerskie hotele, które ucieleśniają ideę najwyższej estetyki, stylu, będące jedynym w swoim rodzaju artystycznym podpisem projektantów i miejscowych społeczności dokładających do wyjątkowej spuścizny hotelu.

Guiyang Art Center Hotel w Chinach



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.