REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowy koncept zero waste na warszawskich Bielanach

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 06 paź 2020 09:50
Nowy koncept zero waste na warszawskich Bielanach
Bazar Miejski w Galerii Młociny. Fot. Mat. prasowe
Nowy koncept zero waste na warszawskich Bielanach
Nowy koncept zero waste na warszawskich Bielanach

Bazar Miejski otworzył w Galerii Młociny swoją pierwszą lokalizację w centrum handlowym i czwarty, a zarazem największy w Polsce, sklep marki. W przestrzeni Bazaru Miejskiego osoby, które nie potrzebują dłużej danych rzeczy, mogą pozbyć się ich, jednocześnie umożliwiając ich nabycie tym, którym mogą się przydać.

REKLAMA

W Galerii Młociny pojawiła się wyjątkowa przestrzeń dla zwolenników filozofii „zero waste”. Bazar Miejski, autorski koncept zachęcający do korzystania z dóbr w obiegu zamkniętym, otworzył na warszawskich Bielanach, w należącym do EPP i Echo Investment centrum handlowym, swoją największą lokalizację w Polsce (167 mkw.). To czwarty sklep marki, gdzie można kupić lub sprzedać używane rzeczy.

Kolejny, po Modivo czy Primarku, unikalny na polskim rynku koncept wybrał bielańskie centrum handlowe na swój debiut. Bazar Miejski otworzył w Galerii Młociny swoją pierwszą lokalizację w centrum handlowym i czwarty, a zarazem największy w Polsce, sklep marki. W przyjaznej przestrzeni Bazaru Miejskiego osoby, które nie potrzebują dłużej danych rzeczy, mogą pozbyć się ich, jednocześnie umożliwiając ich nabycie tym, którym mogą się przydać. Na poziomie -1 warszawskiej galerii na miłośników mody czeka 195 regałów z wyjątkową kolekcją m.in. ubrań, dodatków czy butów. Wśród wyselekcjonowanych rzeczy klienci znajdą także książki, kosmetyki czy artykuły wyposażenia wnętrz, które zainteresują osoby rozumiejące korzyści środowiskowe, społeczne i ekonomiczne, jakie płyną z utrzymania tych produktów we wtórnym obiegu.

– Galeria Młociny jest otwarta na najnowsze trendy konsumenckie i autorskie koncepty. Chcemy wciąż zaskakiwać naszych klientów nowymi propozycjami, a jednocześnie tworzyć przestrzeń zgodną z ich stylem życia. Koncept Bazaru Miejskiego oparty na idei gospodarki współdzielonej ma wielu fanów, którym bliskie są działania skupione na niemarnowaniu zasobów oraz dawaniu drugiego życia rzeczom, których nie potrzebujemy. Już w styczniu w duchu „zero waste” zorganizowaliśmy akcję charytatywną w Galerii Młociny, podczas której można było kupić ubrania i dodatki od polskich influencerów, a teraz – wraz z Bazarem Miejskim – zagości u nas idea slow fashion – mówi Kamila Kiersikowska, dyrektor Galerii Młociny.

Bazar Miejski to bezpieczne środowisko zarówno dla kupujących, jak i sprzedających używane wyroby. Na osoby, które chcą sprzedać swoje rzeczy, czeka łatwy proces rejestracji na stronie www, na której należy wynająć regał. Następnie trzeba przynieść rzeczy do stacjonarnego sklepu, ustawić na przydzielonym regale i pozostawić sprzedaż w rękach pracowników.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Hala Hutnik to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne i unikatowe koncepty. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Ofertę Galerii Młociny uzupełniają wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne i miejsca zabaw dla dzieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.