REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Olivia Business Centre: dobre praktyki w czasie pandemii COVID-19. Nowy raport

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 05 sie 2021 13:10
Olivia Business Centre: dobre praktyki w czasie pandemii COVID-19. Nowy raport
Olivia Business Centre poddała się najbardziej restrykcyjnej analizie prowadzonej przez ekspertów z International Well Building Institute (IWBI) z Nowego Yorku. Fot. Dawid Linkowski
Olivia Business Centre: dobre praktyki w czasie pandemii COVID-19. Nowy raport
Olivia Business Centre: dobre praktyki w czasie pandemii COVID-19. Nowy raport
Olivia Business Centre: dobre praktyki w czasie pandemii COVID-19. Nowy raport
Olivia Business Centre: dobre praktyki w czasie pandemii COVID-19. Nowy raport
Olivia Business Centre: dobre praktyki w czasie pandemii COVID-19. Nowy raport

Gdańska Olivia Business Centre opublikowała właśnie raport zawierający zestaw dobrych praktyk w czasie pandemii COVID-19.

REKLAMA

Olivia Business Centre poddała się najbardziej restrykcyjnej analizie prowadzonej przez ekspertów z International Well Building Institute (IWBI) z Nowego Yorku. Sprawdzane było bezpieczeństwo użytkowników budynków, a także rozwiązania podnoszące jakość życia na terenie centrum biznesowego, również w kontekście trwającej pandemii.

WELL Health-Safety Rating to oparta na precyzyjnych danych ocena budynków, koncentrująca się na standardach użytkowania, zaangażowaniu interesariuszy i planach awaryjnych, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo i komfort ich użytkownikom. Certyfikacja oparta jest na wytycznych blisko 600 wirusologów, urzędników państwowych, naukowców, liderów biznesu, architektów, projektantów, naukowców zajmujących się budownictwem i specjalistów od nieruchomości. WELL to równocześnie gwarancja rozbudowanej infrastruktury podnoszącej jakość życia i komfort każdego użytkownika budynków.

Olivia jako pierwsza uzyskała najwyższy z możliwych wyników, spełniając wymogi na poziomie 100% w każdym z weryfikowanych obszarów. Obecnie opublikowała zestaw zrealizowanych działań, funkcjonujący jako własny zestaw najlepszych praktyk w zakresie zarządzania budynkami i budowania relacji z Rezydentami w okresie pandemii.

Raport jest podsumowaniem kampanii „Bezpieczna Olivia”, realizowanej od początku pandemii. Stanowi źródło cennej wiedzy dla osób z branży nieruchomości, ale także użytkowników biurowców najwyższej klasy. Inicjatywy zrealizowane przez największe w Polsce centrum biznesowe obejmują zastosowanie jonizatorów na bieżąco oczyszczających powietrze cyrkulujące w budynkach Olivii. Instalowane urządzenia nasycają wszystkie powierzchnie najmu jonami, mającymi zdolność niszczenia wirusów, bakterii i innych patogenów w powietrzu wentylowanym do pomieszczeń.

Ponadto w częściach wspólnych budynków (windy, lobby, ścieżki dojścia do hal garażowych) zastosowane zostały aktywne powłoki tytanowe, tworzące powierzchnie wolne od mikroorganizmów chorobotwórczych. Bakterie, grzyby oraz wirusy są likwidowane, a ich pozostałości rozkładane są na dwutlenek węgla oraz wodę. Powłoka, która została opracowana przez polską firmę Lumichem i naukowców z Uniwersytetu Jagiellońskiego, została zastosowana we wszystkich ośmiu biurowcach oliwskiego centrum.

W Olivii podjęto również szereg działań, wspierających rezydentów w rearanżacji ich biur do nowej post-covidowej rzeczywistości. Głównym celem wszystkich działań jest zagwarantowanie pracownikom centrum poczucia bezpieczeństwa i maksymalnego komfortu, dlatego koncentracja działań obejmowała trzy główne obszary: ryzyko, pojemność oraz sposoby przemieszczania się osób korzystających z przestrzeni biurowych.

Olivia realizuje również projekt „More than buildings”, wpisującego się w ideę work-life balance. On również miał wpływ na wysokie noty w czasie międzynarodowej certyfikacji WELL. Projekt obejmuje szereg inicjatyw, wśród których są webinaria, warsztaty, szkolenia i konferencje (on-line lub na miejscu), a także spotkania z inspirującymi ludźmi. Olivia ponadto organizuje dla pracowników rezydentów zajęcia sportowe w kilkunastu dziedzinach sportu – od wspólnego pokonywania tras rowerowych przez lasy Trójmieskiego Parku Krajobrazowego po wspólne żeglowanie z mistrzem olimpijskim Mateuszem Kusznierewiczem. W ostatnich tygodniach oddano do dyspozycji wszystkich zainteresowanych boisko do siatkówki plażowej – zaledwie kilkanaście metrów od centrum biurowego. Ponadto, Rezydenci Olivii mogą realizować swoje pasje w kilkunastu Klubach Ambasadorskich skupiających miłośników języków obcych, fotografii czy wspinaczki. Nieprzerwanie działa też Chór Olivii oraz cykliczna zbiórka krwi w ramach akcji Kropelka Energii.

– Od zniesienia lock downu pracujemy nad tym, aby zapewnić Rezydentom Olivii najlepsze rozwiązania wpływające na ich bezpieczeństwo i poczucie komfortu w miejscu pracy, co skutkuje tym, że systematycznie coraz więcej pracowników powraca do biur i tendencji tej nie zahamowuje nawet okres urlopowy – mówi Monika Pietrzak, dyrektor pionu zarządzania w Olivii Business Centre.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.