REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo Forbo
×

Szukaj w serwisie

Pierwsza polska marka z branży designu na platformie crowdfundingowej

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 18 gru 2020 11:20
Pierwsza polska marka z branży designu na platformie crowdfundingowej
Designerskie produkty z oferty tre product - pierwszej polskiej marki z branży design, która uruchomiła kampanię crowdfundingową. fot. mat. prasowe
Pierwsza polska marka z branży designu na platformie crowdfundingowej
Pierwsza polska marka z branży designu na platformie crowdfundingowej
Pierwsza polska marka z branży designu na platformie crowdfundingowej
Pierwsza polska marka z branży designu na platformie crowdfundingowej
Pierwsza polska marka z branży designu na platformie crowdfundingowej

Tre product jako pierwsza polska marka z branży design uruchomiła swoją kampanię na platformie crowdfundingowej.

REKLAMA

Tre product współpracuje z projektantami z całego świata, wykorzystując potencjał polskich manufaktur, by dostarczać na międzynarodowy rynek premium ponadczasowe produkty najwyższej jakości. Wszystko w oparciu o świadome projektowanie. Prostota i trwałość to kluczowe strategie zrównoważonego projektowania i wdrożenia produktu. Za marką stoi projektant Tomek Rygalik oraz dyrektor zarządzająca Marcelina Plichta-Wabnik.

- Nasza marka powstawała z tęsknoty. Z tęsknoty za rzeczami prawdziwymi - użytecznymi, trwałymi, takimi, które stają się nam bliskie, krzepią, ku którym instynktownie się skłaniamy - mówi Tomek Rygalik.

Prostota i trwałość uchwycona w projektach połączona jest z zaawansowanym rzemiosłem i lokalną produkcją. tre product łączy tradycyjne techniki z nowoczesnymi technologiami, aby osiągnąć pożądane rezultaty. Mądre projektowanie i dobre wdrożenie sprawiają, że produkty stają się ponadczasowe.

- Ponadczasowość i prostota to kluczowe strategie zrównoważonego projektowania i wdrożenia produktu. Ludzkość nie może sobie pozwolić na bardziej marnotrawne produkty, które łatwo wypadają z mody lub z użycia - dodaje Rygalik.

tre product chce się rozwijać zarówno w aspekcie nowych kierunków sprzedaży (obecnie ich oferta jest dostępna na 29 rynkach), ale i samej oferty. Pojawiła się szansa, jaką daje crowdfunding. Na polskim rynku, zwłaszcza w branży design/mebli – jest to podejście niezwykle innowacyjne. Nikt wcześniej nie pokusił się o finansowanie swojego biznesu tą drogą.

- Kampanie crowdfundingową traktujemy jako ogromną szansę na dalszy rozwoju marki. Daje nam to możliwość rozszerzenia naszych działań o model DtoC, czyli Direct to Consumer. W ten cel wpisujemy zwiększenie działań marketingowych mających na celu budowanie świadomości marki, sprzedaż przez stronę www oraz otwarcie showroomu tre product, a w konsekwencji zwiększenie sprzedaży do klienta docelowego i lepsze zrozumienie jego potrzeb. Jednocześnie firma będzie kontynuowała obraną 5 lat temu drogę budowanie relacji i sprzedaży w kanale B2B rozbudowując zespół sprzedażowy i kolekcję marki przy współpracy z międzynarodowymi projektantami -  mówi Marcelina Plichta-Wabnik.

- Czemu akurat crowdfunding? To spore możliwości rozwoju dla tre i możliwości zarobienia pieniędzy dla akcjonariuszy. Co więcej, upatruję w tym szansę na zrobienie czegoś razem z korzyścią dla obu stron. Dzieląc się naszą pasją, jaką jest tworzenie ponadczasowych przedmiotów - zapraszamy i zachęcamy do tego, aby nasi akcjonariusze stali się częścią tego, co robimy. Wspólnie możemy budować mądrzejsze jutro z dala od nadmiernej konsumpcji nietrwałych produktów - dodaje.

Od 2016 roku marka konsekwentnie rozwija swoją kolekcję. Zaczynając od ośmiu produktów, aktualnie w kolekcji jest ich ponad pięćdziesiąt, a wśród nich bestsellery takie jak Text Block, opatentowane Salt & Peper Cone, 1L Caraffe, Vovo czy Woodplate Coffe Table. Wszystkie te produktu dostępne są w topowych showroomach z designem na całym świecie m.in. w Le Bon Marche we Francji, kultowym 10CorsoComo w Japonii, Elemento w Izraelu, Luminare USA, WallpaperStore czy Moma Studio, Euforma i FabrykaForm w Polsce. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.