REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Plakaty informacyjne i przesłony z pleksi. Salon wyposażenia wnętrz otwarty na nowych zasadach

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 07 maj 2020 14:12
Plakaty informacyjne i przesłony z pleksi. Salon wyposażenia wnętrz otwarty na nowych zasadach
Fot. Mat. prasowe

Specjalne punkty profilaktyki przy wejściach, plakaty informujące o zasadach bezpiecznego korzystania ze sklepu, a także naklejki wyznaczające dystans społeczny i przesłony pleksi przy kasach - to niektóre ze zmian, jakie możemy zastać udając się do sklepów popularnej sieci wyposażenia wnętrz.

REKLAMA

Salony sieci Agata działają w oparciu o nowe procedury bezpieczeństwa. Za pomocą komunikatów głosowych i plakatów konsumenci informowani są o obowiązku zachowania właściwej odległości od innych osób, odpowiedniej technice dezynfekcji, użytkowania maseczki i mycia rąk.

Ograniczono liczbę osób w obiektach do 1 osoby na 15 metrów kwadratowych. Wprowadzono też obowiązek zachowania dystansu minimum 2 metrów od innych osób, który jest wyznaczany przez specjalnie naklejone na podłodze w pobliżu kas taśmy, a także konieczność noszenia rękawiczek i maseczek ochronnych. Ponadto firma umożliwia klientom – dzięki specjalnym punktom profilaktyki znajdującym się przy wejściach do obiektów – dezynfekcję rąk oraz skorzystanie z jednorazowych rękawiczek. Dezynfekcja rąk jest również możliwa w pobliżu kas, przy stanowiskach reklamacji, ratalnych oraz transportowych, a także na terenie magazynów.

Klienci dokonujący zakupów stacjonarnych zachęcani są do dokonywania płatności kartą płatniczą, ograniczając wymianę gotówki i korzystanie z banknotów. Firma zapewnia, że terminale płatnicze zabezpieczone folią ochronną będą regularnie dezynfekowane.

Zgodnie z rozporządzeniami rządowymi, w obiektach wyłączono z użytkowania powierzchnie rekreacyjne dostępne w części salonów, jak np. bistro czy kącik zabaw dla dzieci. 

Wszyscy zatrudnieni w obiektach Agata S.A. zostali przeszkoleni z zasad bezpieczeństwa oraz otrzymali precyzyjne instrukcje o działaniach, jakie powinny być realizowane w razie ewentualnego zagrożenia.  W sklepach utworzono m.in. pokoje dla tzw. osób potencjalnie zagrożonych.

Pracownicy są wyposażeni w środki ochronne: osłony nosa i ust, rękawiczki oraz preparaty do dezynfekcji rąk i powierzchni. Stanowiska pracy zostały wyposażone w pleksy ochronne zwiększające bezpieczeństwo podczas kontaktu z innymi osobami. Znajdują się one przy kasach, punktach obsługi klienta, stanowiskach reklamacyjnych, punktach transportowych i ratalnych oraz w obiektach magazynowych. Osoby pracujące w salonach zachowują także wymagany rozporządzeniem dystans od innych zatrudnionych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.