REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Polskie meble i wzornictwo wyruszają na podbój Ameryki

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 27 paź 2020 14:31
Polskie meble i wzornictwo wyruszają na podbój Ameryki
Polski showroom na targach High Point w Karolinie Północnej. fot. Mat. prasowe
Polskie meble i wzornictwo wyruszają na podbój Ameryki
Polskie meble i wzornictwo wyruszają na podbój Ameryki
Polskie meble i wzornictwo wyruszają na podbój Ameryki
Polskie meble i wzornictwo wyruszają na podbój Ameryki
Polskie meble i wzornictwo wyruszają na podbój Ameryki

W dniach 13-21 października 2020 r. odbyły się największe targi meblowe w USA – w High Point w Karolinie Północnej. Stanowiły one pierwsze międzynarodowe wydarzenie meblarskie tej skali, które udało się z powodzeniem zorganizować od początku pandemii. Na targach zadebiutował polski showroom z ofertą 7 czołowych marek meblarskich z naszego kraju.

REKLAMA

Październikowe targi w High Point miały nietypowy charakter, ponieważ organizatorzy musieli wziąć pod uwagę podwyższone standardy bezpieczeństwa. Stąd też decyzja o wydłużeniu targów do 9 dni. Pozwoliło to zmniejszyć natężenie ruchu i rozłożyć w czasie liczbę odwiedzających. Jednocześnie w targach – zarówno po stronie wystawców, jak i gości – wzięły udział firmy i osoby szczególnie zdeterminowane, by zaoferować bądź znaleźć nowe meble. W High Point zadebiutował narodowy showroom z ofertą 7 czołowych marek. Otworzyło to nowe, ogromne możliwości dla Polski – drugiego eksportera mebli na świecie, który rozpoczął podbój rynku amerykańskiego.

– Wiedzieliśmy, że ta edycja będzie inna, ale również mieliśmy świadomość, że zarówno kupujący, jak i sprzedający liczą na otwarcie targów, ponieważ sprzedaż artykułów wyposażenia wnętrz jest obecnie tak duża. High Point to miejsce, w którym chcieli być – skomentował Tom Conley, prezes i CEO High Point Market Authority.

– High Point Market to pierwsze tak duże międzynarodowe targi na świecie, które udało się zorganizować od marca tego roku, czyli od czasu rozprzestrzenienia się wirusa SARS-CoV2 w Europie i Ameryce – powiedział dr Tomasz Wiktorski, koordynator projektu. Ogromny wysiłek po stronie organizatorów polskiego stoiska zdecydowanie się opłacił. Narodowy showroom był jednym z niewielu debiutantów na targach, a wobec braku części ważnych graczy z innych krajów (m.in. Niemiec czy Włoch) Polska dała się zauważyć jako główny eksporter mebli z Europy.

Targom i narodowemu stoisku towarzyszyła największa w historii międzynarodowa promocja polskiego meblarstwa. Showroom był chętnie odwiedzany zarówno przez hurtowników, zainteresowanych dużymi zamówieniami, jak i dystrybutorów reprezentujących wyższy segment z meblami kastomizowanymi.

– W trakcie targów nasze stoisko zostało odwiedzone przez blisko 100 osób, które reprezentowały największych amerykańskich dystrybutorów, hurtowników, projektantów wnętrz oraz grupy zakupowe – podkreślił Michał Strzelecki, dyrektor biura Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli.

Goście na stoisku zwracali również uwagę na nowoczesne wzornictwo i wysoką jakość wykończenia mebli – rzadko spotykaną w USA. Doceniano różnorodność oferty, a także mnogość wariantów, jeśli chodzi o meble tapicerowane. Polski showroom stanowił więc też powiew świeżości za oceanem. Co ważne, potencjał handlowy klientów odwiedzających narodowe stoisko szacuje się na 10 mld dolarów. Polska oferta cieszyła się także dużym zainteresowaniem w społeczności polonijnej, liczącej w Stanach Zjednoczonych kilka milionów osób. Showroom odwiedzały całe rodziny zainteresowane europejskim, nowoczesnym wzornictwem – szczególnie poszukiwanym za oceanem przez przybyszów ze Starego Świata.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.