REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Przetarg na budowę Urzędu w Lublinie rozstrzygnięty

  • Autor: UM Lubin
  • 16 lip 2021 12:44
Przetarg na budowę Urzędu w Lublinie rozstrzygnięty
29-metrowy budynek nowego urzędu będzie miał 7 kondygnacji naziemnych oraz parking podziemny. Fot. UM Lublin
Przetarg na budowę Urzędu w Lublinie rozstrzygnięty
Przetarg na budowę Urzędu w Lublinie rozstrzygnięty
Przetarg na budowę Urzędu w Lublinie rozstrzygnięty
Przetarg na budowę Urzędu w Lublinie rozstrzygnięty

Przetarg na projekt i budowę nowej siedziby urzędu rozstrzygnęło już miast Lublin. Projekt oraz roboty budowlane o łącznej wartości 82,6 mln zł wykona firma Budimex.

REKLAMA

– Przystępujemy do budowy nowego budynku Urzędu, co jest niezbędne w kontekście liczby usług, które świadczymy na rzecz mieszkańców. Urząd Miasta Lublin obsługuje rocznie ponad 400 tysięcy spraw, zaś nowoczesne, przestronne i klimatyzowane pomieszczenia to w tej chwili podstawowy standard pracy biurowej i obsługi klientów. Od lat stary budynek przy ul. Leszczyńskiego nie spełniał w tym zakresie wymagań. Budowa nowej siedziby będzie również usprawnieniem naszej pracy w zakresie komunikacji między wydziałami. Znajdą się w niej przede wszystkim komórki wchodzące w skład Departamentu Inwestycji i Rozwoju, co umożliwi mieszkańcom obsługę wielu spraw, które są ze sobą powiązane, w jednym miejscu – mówi Artur Szymczyk, zastępca Prezydenta Miasta Lublin ds. Inwestycji i Rozwoju.

29-metrowy budynek nowego urzędu będzie miał 7 kondygnacji naziemnych oraz parking podziemny. Realizacja tego zadania odbędzie się w formule zaprojektuj i wybuduj. Nowy obiekt biurowy Urzędu Miasta Lublin będzie miał łączną powierzchnię użytkową około 13,7 tys. m2, w tym ok. 7,6 tys. m2 powierzchni biurowej. Nowy budynek stanie w miejscu starego budynku przy ul. Leszczyńskiego, który zostanie wyburzony. Wstępny projekt budowlany powinien być gotowy w ciągu 3 miesięcy od daty zawarcia umowy.

W nowej siedzibie przy ul. Leszczyńskiego zostanie zlokalizowana większość wydziałów i biur Departamentu Inwestycji i Rozwoju: Wydziały – Architektury i Budownictwa, Funduszy Europejskich, Geodezji, Gospodarki Komunalnej, Gospodarowania Mieniem, Planowania, Ochrony Środowiska, oraz Biura – Miejskiego Architekta Zieleni, Miejskiego Konserwatora Zabytków, Rewitalizacji i Klimatu oraz Zarządzania Energią. Do tej pory jednostki te mieściły się w biurowcu przy ul. Wieniawskiej 14, a także w siedzibach przy ul. Zana 38, Peowiaków 13, Złotej 2 i Leszczyńskiego 14. Na Leszczyńskiego 20 trafi też część pracowników Wydziału Organizacji Urzędu, Biura Obsługi Kancelaryjnej, Biura Obsługi Prawnej, a także Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych. Powstanie tu także nowy BOM (Biuro Obsługi Mieszkańców) z 12 stanowiskami obsługi. Łączna przewidywana liczba pracowników Urzędu w nowej lokalizacji to ok. 570 osób.

Budowa obiektu wraz z infrastrukturą towarzyszącą powinna zakończyć się do 30.09.2023 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.