REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Rozmowy o projektowaniu mody zrównoważonej i inkluzywnej

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 03 lis 2020 09:27
Rozmowy o projektowaniu mody zrównoważonej i inkluzywnej
Fot. Mat. prasowe

Projektowanie mody w sposób zrównoważony i bez wykluczenia będzie jednym z tematów tegorocznej edycji Forum Mody Polskiej – Modopolis.

REKLAMA

Jak projektować bez wykluczania? Czy warto zaprzyjaźnić się z Wujkiem Google? Jak przygotować sesję zdjęciową? Na te pytania odpowiedzą eksperci tegorocznej edycji Modopolis – Forum Mody Polskiej. Branżowe forum to dwa dni paneli i warsztatów, rozmowy o transparentności marek i o wartościach, które pozwalają przetrwać kryzys. Wśród gości: Agata Rudnicka, Michał Koszek, Ewelina Antonowicz, Tomasz Armada czy Bartosz Ladra. Trwa rejestracja uczestników wydarzenia, które odbędzie się 6-7 listopada w Fabryce Sztuki w Łodzi.

– Po raz kolejny spojrzymy na modę przez pryzmat jej odpowiedzialności społecznej czy oddziaływania na środowisko. Jednak forum to przede wszystkim biznesowe ujęcie mody, dlatego program oprócz rozmów w czasie paneli, wypełnią warsztaty, pomagające w rozwijaniu marki i poszukiwaniu kierunków jej rozwoju – mówi Maria Sobczyk, dyrektor programowa MODOPOLIS.
Wydarzenie odbędzie się w Fabryce Sztuki w Łodzi, która ze względu na swoje przestrzenne sale zapewnia bezpieczne warunki realizacji forum. W programie znalazło się też jedno wydarzenie online.

W piątek, 6 listopada, Mariola Borowska poprowadzi warsztat „Jak dobrze żyć z wujkiem Google?”.
Warsztatowy charakter będzie miało również spotkanie prowadzone przez Agatę Rudnicką: „Potrzeby i oczekiwania konsumenta w świecie zrównoważonej mody”. Ekspertka od lat zawodowo zajmująca się problematyką społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju poprowadzi też panel „Od fast fashion do… – kierunki rozwoju branży odzieżowej”, w którym jako goście wezmą udział: Anna Miazga (LPP), Ewelina Antonowicz (Fashion Revolution), Małgorzata Koszewska (Politechnika Łódzka).

Drugiego dnia forum, w sobotę 7 listopada, uczestnicy będą rozmawiać o rozwijaniu marki modowej w warunkach nowej ekonomii, w czasie warsztatów prowadzonych przez Bartosza Ladrę, stratega biznesu, współzałożyciela marki Elementy. Z kolei Michał Koszek – stylista i dziennikarz znany z publikacji, dla takich tytułów jak „Vogue Polska”, „Glamour”, „Elle Singapore”, „Wysokie Obcasy”, czy „Fashion Magazine – podpowie jak przygotować sesję profesjonalną sesję mody.

Natomiast w panelu prowadzonym przez Dorotę Stępniak, na temat wartości, które pozwalają przetrwać kryzys, dyskutować będą Grzegorz Słupianek (ART DRESS), Kamila Kończak (Big Picture), Julia Turewicz (NAGO).

Ważnym elementem programu tegorocznej edycji Modopolis jest też projektowanie bez wykluczania. Tematowi temu poświęcone będą zarówno warsztaty, jak i panel prowadzone przez Agatę Etmanowicz, które pozwolą na proces projektowania, produkcji, a nawet komunikowania marki spojrzeć z perspektywy jej odbiorców, którzy często zderzają się z barierami, jakie stawia przed nimi sektor mody.

Program forum zamyka panel „Pionierzy” prowadzony przez Tomasza Armadę, który do dyskusji zaprosił swoje autorytety, przedstawicieli różnych pokoleń projektantów z różnych miast Polski i świata, o bardzo różnych doświadczeniach i drogach zawodowych. Wśród gości m.in. Monika Surowiec, założycielka marki Saint Warsaw.

Odbywające się po raz trzeci Forum Mody Polskiej – Modopolis to branżowe spotkania niezależnych projektantów i producentów. Jest to miejsce wymiany myśli oraz integracji i promocji polskiej branży mody. Organizatorzy największy nacisk kładą na edukację i rozwój modowych biznesów.

Szczegółowy program oraz formularz rejestracyjny dla uczestników można znaleźć na stronie www.modopolis.pl. Udział we wszystkich wydarzeniach jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Projekt dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Miasta Łódź.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.